تاريخ انتشار: 29 خرداد 1398 ساعت 20:27:54
ترویج لا ابالی گری

گفتم: آقاجون کیهان با اشاره به گسترش مسابقات زیر زمینی و غیر قانونی ورزش خشونت آمیز MMA نوشته چرا می‌خواهید بی‌بند و باری و لاابالی‌گری را در ورزش حاکم کنید؟
گفت: مگر سازمان رسمی ورزشی مسئول و مجری برگزاری مسابقات زیر زمینی MMA در تهران است؟
گفتم: خیر البته کیهان هم به مسابقات زیر زمینی غیر قانونی اشاره کرده و مشخص نکرده چه کسانی با برگزاری مسابقات زیر زمینی مذکور در صدد گسترش بی بند و باری و لا ابالی گری در ورزش هستند.
گفت: کشف و برخورد با هر جرم و اقدام غیر قانونی اعم از مشهود یا زیر زمینی مستقیما و منحصرا به عهده نیروی انتظامی و سایر ضابطین همکار نیرو است لذا کیهان باید به صراحت کوتاهی ، مماشات ، خدای ناکرده همکاری یا ناتوانی در انجام وظایف نیروی انتظامی را مورد سوال قرار می داد.
گفتم: پس چرا کیهان بجای سوال از عدم عمل به وظیفه نیروی انتظامی سعی در ابهام آفرینی دارد؟
گفت: شاید کیهان بدلایلی مصلحت را در ابهام سازی و پرهیز از اشاره به ناتوانی یا عدم توجه به انجام وظیفه توسط نیروی انتظامی یا سایر ضابطین همکار با نیرو را دارد.
گفتم: شاید کیهان  در صدد توجه دادن به اهمیت فقر فرهنگی جامعه است یا بر اهمیت فرمایش برخی سیاسیون یعنی تهاجم فرهنگی دشمن دارد؟
گفت: فقر و استیصال فرهنگی قطعا سهم بسزایی در گسترش ناهنجاریهای امروز کشورمان دارد اما اینکه سهم هر کنشگر عمومی در شکل گیری و گسترش ناهنجاری ها طی چهل سال گذشته هرگز مورد مطالعه و بررسی مستقل قرار نگرفته است.
گفتم: مثل اینکه بپرسیم موسسه و روزنامه کیهان ظرف سی سال ریاست خود شریعتمداری چه تاثیر سازنده یا مخربی و ویرانگری بر فرهنگ و اخلاق اجتماعی داشته است؟
گفت: باید همه کارگزاران عرصه فرهنگ پاسخگوی سهم و نقش خود در شکل گیری ، گسترش و تعمیق ناهنجاری های اخلاقی ، دینی و رفتاری امروز مشخص تا شاید روزی مورد درمان قرار گیرند.
گفتم: مشخصا چه دستگاه هایی مسئول و باید پاسخگو و مورد مواخذه قرار گیرند؟
گفت: تمام دستگاه های ارتزاق کننده از بودجه و تریبون عمومی باید مورد پرسش قرار گیرند البته دستگاه های مدعی تربیت باید مقدم به پاسخگویی باشند.
گفتم: مثل ستاد نماز جمعه و امور مساجد که مدیریت برنامه حداقل ۸۰۰ امام جمعه و بیش از ۷۰ هزار امام جماعت را عهده دار است؟
گفت: دقیقا یا مثل صدها روحانی مستقر در دفاتر نمایندگی دانشگاه ها ، آموزشگاه ها و مراکز اجرایی ، اعضای دائمی شورای عالی انقلاب فرهنگی ، مراجع ، علما ، اساتید و صدها حوزه علمیه ، شورای عالی هماهنگی تبلیغات ، سازمان تبلیغات اسلامی ، سازمان بسیار عریض و طویل و انحصاری صدا و سیما ، دهها موسسه فیلم سازی عمومی غیر دولتی ، حوزه هنری سازمان تبلیغات و ... بسیاری دیگر که گویی هیچ وقت و هیچ جا جز حوزه انتقاد و توصیه نیستند.
گفتم: علی رغم تلاش پهلوی برای دین زدایی و گسترش فساد در سال ۵۷ شاهد پیروزی انقلاب اسلامی مبتنی بر باورها ، ارزش ها و مطالبات دینی بودیم حال پس از چهل سال بیش از هر زمان نگران و مضطرب ناهنجاری های اخلاقی و دین گریزی هستیم.
گفت: سهم مراکز سیاست گذاری و آموزشی دولت حتما کمافی السابق با نواقص بسیاری همراه خواهد بود اما کدام نهاد دینی و فرهنگی طی چهل سال گذشته می تواند مدعی عمل به وظایف حداقلی باشد؟
گفتم: قطعا با توجه به ناهنجاری های موجود هیچ مسئول و دستگاهی نمی تواند کوتاهی و ناتوانی خود را انکار کند سهمی که هرگز در معرض مطالعه و مطالبه گری جامعه قرار نگرفته است.
گفت: آقاجون اولا مسئولیت برخورد با جرایم مشهود و سازمان یافته با نیروی انتطامی است. ثانیا مسابقات غیر قانونی مذکور سال هاست که برقرار است. ثالثا صدا و سیما بواسطه برنامه های پر بیننده ماه عسل ، خندوانه و دوره همی و غیره حداقل طی چند سال گذشته با دعوت و تکریم افراطی و غیر معقول از علی اکبری از مهمترین مروجین رسمی MMA در کشور بودند. رابعا متاسفانه مراکزی مانند تولیت آستان قدس رضوی و مراکز مشابه با برگزاری مراسم بزرگداشت و اهداء نشان و جوایز و عنوان پهلوانی نامبرده را در حد قهرمان ملی تکریم و تبلیغ کردند تا جایی که نشان ویژه حضرت ابوالفضل العباس(ع) به ورزشکار MMA اهدا گردید.
- کیهان می توانست صادقانه و فارغ از گرایشات سیاسی حداقل به تعدادی از دستگاه های مسئول ، مقصر و مروج گسترش غیر قانونی موضوع مذکور اشاره و مسئولین اصلی و عالی رتبه مراکز فوق را مورد مواخذه قرار دهد.

  تعداد بازديدها: 4122
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83604
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.