تاريخ انتشار: 18 خرداد 1398 ساعت 21:47:59
توپخانه داخلی پمپئو

گفتم: آقاجون همانطور که در مطلب پمپئو و تهییج مجمع تشخیص برای مخالفت با لوایح پالرمو (مقابله با جرائم سازمان یافته فراملی) و CFT (مقابله با تامین مالی تروریسم) مصوب دولت ، مجلس و شورای نگهبان اشاره کردید جریان فکری حاکم بر کیهان با تیتر سازی شماره امروز روزنامه پس از تعطیلات بعنوان دنباله داخلی هماهنگ و همصدا با مثلث شیطانی ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان تاکتیک تهییج بخشی از اعضای مخالف دولت در مجمع تشخیص مصلحت را برای مخالفت با مصوبه دولت ، مجلس و شورای نگهبان آغاز کرد.
گفت: آقاجون ایران برای خاتمه الحاق به کنوانسیون های مورد عمل بیش از دویست کشور جهان فرصت قابل توجهی نداشته و مخالفین با الحاق به کنوانسیون های مبارزه با پولشویی و حمایت از جرائم سازمان یافته و تروریسم باید با صراحت ضمن اعلام مشکلات ناشی از عدم الحاق به کنوانسیون های مورد حمایت جهانی برای کشورمان مسئولیت چنین عواقبی را رسما به پذیرند.
- دولت و مجلس نیز باید شجاعانه و شرافتمندانه در برابر مردم قرار گرفته و با پرهیز از سیاست بازی در مورد عواقب دقیق و مورد به مورد عدم الحاق و مسئولیت مشخص یکایک افراد و مراکز توضیح دهند.
- باید دولت و مجلس قبل از انتساب تمامی بحران های حاصله از قطع روابط مالی و اقتصادی جهانی به بی کفایتی و ناکارآمدی دولت و مجلس منتخب مردم مسئولین چنین وضعیت اسفبار خود خواسته شرافتمندانه در معرفی و در معرض قضاوت مستقیم مردم قرار داده شوند.

گفتم: آقاجون وزیر آموزش و پرورش با انشاء نامه به رییس جمهور خلافت آموزش و پرورش بیمار ، بسیار آلوده و بی ارزش کشور به خلیفه بعد به ارث گذاشت بی آنکه مانند خلفای قبل از خود جسارت و شرافت صنفی توضیح دلایل واقعی زیر پا ماندن خود و خلفای قبل از خود را داشته باشد.
گفت: آموزش و پروش نیز مانند سایر دستگاه ها طی چهل سال مبتلای به بلاتکلیفی و سرگردانی است لذا رفت و آمد هزار سلطان حسین نمی توانست حامل دست آوردی جز شرایط اسفبار امروز باشد.
- یادآوری بکارگیری لفظ ابلهانه با خنده سیستم ۳-۳-۶ بجای ۴-۳-۵ توسط حاجی بابایی وزیر وقت در مورد سازمانی که با آینده آموزش و پرورش نسل های بعد کشور سر و کار دارد به تنهایی برای درک عمق فاجعه کافی است.

گفتم: وزیر با شعار تقویت و توجه به امور پرورشی آغاز کرد اما پس از دستور رهبری به حذف قطعی سند آموزشی و پرورشی ۲۰۳۰ یونسکو به موضوع جنجالی و بی خاصیت خاتمه کنکور و در ادامه نقش مافیای تولید کتب کمک آموزشی و غیره وارد و سپس در تلاش برای خرید محبوبیت توسط طرح مطالبات معوقه معلمان شد.
گفت: آقاجون جدای از بی کفایتی تام وزرای آموزش و پرورش دهه های گذشته و اینکه تفکر نخبه پروری چگونه به دمل چرکین ، بدخیم و ویروس پراکن امور پرورشی و آموزشی کشور تبدیل شده است و فارغ از نقاط قابل نقد و دفاع سند ۲۰۳۰ یونسکو باید بفهمیم که گسترش بی رویه فساد اخلاقی ، فرهنگی ، اجتماعی و حتی سیاسی و اقتصادی کشورمان بسیار پیش از زایش و تصویب ۲۰۳۰ یونسکو بوده است.
- حتما بسیاری از مردم نمی دانند فیلم عصر عاشورا در دو نگاه ساخته کمیته مرکزی انقلاب اسلامی متعلق به دهه هفتاد ، هشتاد و نود نیست بلکه طی ۶۲-۶۱ ساخته و برای فهم مقامات از عمق فساد در کشورمان بطور محدود پخش گردید.

گفتم: آقاجون باهنر عضو ستاد گروه های اصولگرایی درباره حضور دکتر محمود احمدی نژاد منتخب محبوب جریان اصولگرایی در انتخابان نهم و دهم ریاست جمهوری در افطاری اظهار کرد فکر نمی‌کنم خود احمدی‌نژاد هم میلی برای رفت‌وآمد با اصولگرایان داشته باشد در جریان اصولگرایی تاکنون هیچ بحثی برای ائتلاف با احمدی‌نژاد انجام نشده است.
گفت: آقاجون همانطور که در مورد ضرورت شفاف سازی تبعات عدم پذیرش و عضویت در کنوانسیون های جهانی FATF تاکید شد باید همچنان بر ضرورت مسئولیت پذیری آشکار حامیان احمدی نژاد در برابر تبعات و هزینه سازی های داخلی و خارجی دولت های نهم و دهم تاکید کرد.
- نباید اجازه داد تا افراد و گروه ها کاسب کارانه هر روز از فردی حمایت و پس از کسب منافع و بدون پرداخت هیچ هزینه خاصی طلبکارانه به اعلام برائت اکتفا و راهی بازار مکاره جدید شوند.

  تعداد بازديدها: 3590
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83526
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.