تاريخ انتشار: 16 خرداد 1398 ساعت 00:53:45
شاخص خیانت به ایران و اسلام

گفتم: آقاجون علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه نماز عید همچون شش سال گذشته بخشی از سخنانش را به سیاه نمایی و تخریب رییس جمهور و دولت اختصاص داد.
گفت: مقام معظم رهبری مکرر بر تعریف یکی از معیارهای خیانت اشاره فرمودند از نظر رهبری اعمال و گفتار تفرقه‌انگیز و دلسردکننده از هر کسی صادر شود خیانت به امام و اسلام است.
گفتم: با فرض اینکه علم الهدی امام جمعه مشهد حداقل در شش سال گذشته و با تاکید بر معیار اعلامی مقام معظم رهبری، چه مرجعی موظف و مسئول برخورد با گفتار امام جمعه مشهد است؟
- مقام معطم رهبری قبلا هم فرمودند هر صدای تفرقه‌افکن و تفرقه‌انگیزی قطعاً مبغوض شارع مقدّس است از هر طرف ، به هر شکل ، به هرجور ، تفرقه ممنوع است.
گفت: مقام معظم رهبری فرمودند همه باید به‌عنوان یک واحد با دولتی که مسئول کار و بر سر کار است اتّحاد کلمه نشان بدهند و به آن کمک کنند مخصوصاً در آن مواردی که کشور با مسائل مهم و چالش های مهمّی روبه‌رو است که در این زمینه عرایضی خواهم کرد.
- حضرات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، ائمه‌ محترم جمعه ، گویندگان مذهبی و رسانه‌های عمومی تقاضا می کنم همگان را به این وظیفه‌ی انقلابی توجه دهند و البته ضمانت اصلی برای این کار آحاد مردم حزب‌اللَّه‌ هستند که با مشاهده‌ تخلف از این وظیفه‌ الهی موظف به نهی ازمنکر و اعراض از متخلفین میباشند.

گفتم: یعنی آحاد مردم ایران اعم از مسئولین ذی ربط در ستاد نماز جمعه و دستگاه های نظارتی دفتر مقام معظم رهبری تا کشوری موظف به برخورد با عمل علم الهدی هستند یا مردم راسا باید با برخورد کنند؟
گفت: اینکه علم الهدی امام جمعه مشهد و برخی دیگر از امامان جمعه با معیار ابلاغی مقام معظم رهبری مبتلا به خیانت به حضرت امام و اسلام باشند باید مقداری تامل کرد اما مناسب است تا دستگاه های ذی ربط قبل از دوری بیش از پیش مردم از اقامه نماز پشت سر مبتلایان با برکناری و انتخاب افرادی مومن ، صالح و تابع ولایت در منصب کلیدی امامت جمعه اقدام کنند.
گفتم: با فرض ادامه تعلل مراکز ذی ربط مدیریت امامان و نماز جمعه مردم بنابر فرمایش مقام معظم رهبری برای برخورد با خائنین به امام و اسلام چه باید انجام دهند؟
گفت: آقاجون ایکاش مراکز مدیریت امامان و نماز جمعه به حضور حداقلی مردم شهرها و استانها در بسیاری از نمازهای جمعه بعنوان شاخصی جدی توجه و تامل می کردند تا شاید به بخشی از دلایل عدم اقبال حداقلی امامان جمعه در همراه سازی مردم مومن و ولایت مدار ایران پی می بردند.
- مردم نیز موظفند در تبعیت از فرمان صریح مقام معظم رهبری به اصلاح یکی از امور کلیدی جامعه اسلامی راسا اقدام کنند.

  تعداد بازديدها: 3284
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83515
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.