تاريخ انتشار: 08 خرداد 1398 ساعت 01:13:56
وتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَى بِاللَّهِ وَكِيلًا

گفتم: آقاجون امروز کانل های تلگرامی دو جمله را دست به دست نقد کردند.
- کاظم صدیقی امام جمعه تهران از مردم خواست از مشكلات و مسائل اقتصادی نماز استغاثه به حضرت زهرا(س) نماز جعفر طیار و نماز امام زمان (عج) بخوانند و به خداوند پناه ببرند و صبر پیشه كنند.
- شهید بهشتی فرمود مادام که در جامعه در یک سو گرسنه بیچاره و از سوی دیگر متنعمان برخوردار باشند این جامعه لجن است اگر کسانی فقرا را به صبر دعوت کردند و بگویند صبور باش خدا در آخرت به تو عوض میدهد این سخن سخن اسلام نیست!
گفت: از آثار تعمیق فقر و غنا می توان به گسترش ناهنجاریهای اجتماعی و تعمیق عصبیت سیاسی و اجتماعی اشاره کرد، می توان از سقوط اخلاق و مهربانی نام برد، می توان توصیه کنندگان به صبر فقرا را در منبر شهدای والا مقامی چون شهید بهشتی و مرحوم طالقانی و اسوه آزاد اندیشی دینی استاد مطهری دید.
گفتم: امروز در ساعات نزدیک آذان مغرب و وقت عزیز افطار شب قدر خبر تکان دهنده دیگری نیز منتشر و جامعه را بهت زده کرد
- اقدام به قتل همسر توسط شخصیتی متشخص و علمی ممتاز که سال های بسیاری را در کسوت مسئولیت های علمی و فرهنگی سپری کرده است.
- زوج میانسالی که حتما شب ۲۱ را با هزار دعا و آرزو قرآن به سر گرفتند اما امشب پیکر بی جان یکی در سردخانه و جسم رنجور دیگری در سلولی و در همراهی با بازپرس پرونده لحظه می گذرانند.
گفت: امروز خبر دیگری هم داشتیم که باید برای همه دلسوز و عبرت آموز باشد امروز نوشتند سرهنگ پاسدار نوذری فرمانده تکاوران سپاه کهگیلویه و بویراحمد پس از چهار دهه مجاهدت از روزهای مقابله با ضد انقلاب تا دفاع مقدس و از مبارزه با نیروهای شیطانی داعش در عراق تا جبهه سوریه صبح امروز بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.
گفتم: ساعات لیالی قدر ۲۳ ماه مبارک رمضان را غنیمت شمرده ضمن دعا برای تمامی رفتگان و خلاصی همه گرفتاران و رفع مشکلات روزمره مردم کشورمان به رسم همیشه و گذشته برای هم دعا و از حضرت باریتعالی مسئلت کنیم که خدایا ما را آنی و کمتر از آنی به خودمان وا مگذار
 گفت: آقاجون باید مکرر به خود و دیگران یادآوری کنیم که وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَى بِاللَّهِ وَكِيلًا

  تعداد بازديدها: 2843
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83438
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.