تاريخ انتشار: 28 ارديبهشت 1398 ساعت 23:45:49
جبهه عباس و نتانیاهو

گفتم: آقاجون محمود عباس رئیس دولت فلسطین حمله علیه ایستگاه های پمپاژ نفت عربستان توسط شبه‌نظامیان حوثی وابسته به ایران را یک اقدام تروریستی خواند و آن را محکوم کرد.
*عباس تأکید کرد این حملات تنها عربستان سعودی را هدف قرار نمی‌دهد بلکه هدفش در هم ریختن ثبات در کل منطقه است.
*عباس از همگان خواستار محکوم کردن این اعمال و ایستادگی قاطعانه در مقابل کسانی شد که پشت این حمله قرار دارند تا بدین ترتیب راه محقق کردن اهداف خبیثانه‌شان بسته شود.
گفت: نتانیاهو رئیس دولت اسرائیل نیز نیروهای خرابکار علیه اهداف اماراتی و عربستانی را وابسته به ایران اعلام کرد، نتانیاهو از تمام کشورهای خواست برای مقابله با تجاوزهای ایران در کنار آمریکا بایستند.
گفتم: علی رغم تاکید مکرر مقام معظم رهبری بر ضرورت وحدت ملی و پرهیز از دو قطبی سازی و اختلاف افکنی کانل های خبری امروز به نقل از جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه نوشتند
*جریان غرب‌گرا و تحمیل‌کنندگان توافق بدفرجام برجام با طرح دوگانه جنگ یا مذاکره به دنبال تحمیل برجام های جدید به کشور هستند.
*آمریکا و عوامل استکبار هدف دوقطبی سازی کشور را دستور کار قرار داده‌اند.
*آمریکا با راه انداختن جنگ روانی به دنبال بالا بردن قیمت‌ها و در پی آن شکستن روحیه مردم هستند.
گفت: ضروری است با توجه به فرمایش صریح و سریع فرماندهی کل قوا نسبت به تغییر در سلسله مراتب فرماندهی سپاه اقدام تا فرماندهان متمایل به فعالیت سیاسی یا فاقد تبعیت عملی از فرماندهی کل قوا با نیروهای ولایی معتقد به وجوب خدمت گذاری به مردم و کشورجایگزین و بازسازی گردد.
*جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه به صراحت علیه سران سه قوه و سایر اعضای کمیته ملی بررسی برجام که به فرمان رهبری تشکیل گردید ، نمایندگان مجلس که برجام را تصویب و به دولت ابلاغ کردند و شورای عالی امنیت ملی اتهام سازی کرده است که با تاکید خود جوکار اقدامی آمریکایی و مصداق بارز اختلاف افکنی و تلاش برای دو قطبی سازی است.

گفتم: براساس آمار گمرک طی ماه جاری واردات غذای سگ و گربه به کشور بالغ بر یک میلیون دلار است.
گفت: آقاجون اتفاقات جاری کشور در حوزه سیاست تا آموزش و فرهنگ زندگی حتما به شدت نتیجه سیاست گذاری و مدیریت دینی ، فرهنگی و اجتماعی نهادهای متولی کشورمان است، چنانکه طی روزهای گذشته اظهارات آیت الله سبحانی از مراجع تقلید در خصوص وضعیت اسفبار بی حجابی در شهر قم منتشر شد هر چند به نقل از معظم له نوشتند رواج بدحجابی در قم به مردم اصیل ، علما و سکنه این شهر ارتباط ندارد، بی حجابی قم را نیابتی و جریانی وارداتی و سازمان یافته اعلام فرمودند هر چند به جایگاه و کم و کیف اثرگذاری ایجابی و سلبی مدیریت و حضور دائمی چهل ساله هزاران عالم و دهها مرجع معظم تقلید و صدها مدرسه علمیه و دهها هزار طلبه و روحانی مقیم و مجاور در شکل گیری وضعیت امروزی قم اشاره نفرمودند.

  تعداد بازديدها: 2710
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83343
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.