تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1398 ساعت 00:46:53
بهانه تراشی اسرائیلی کیهان

گفتم: آقاجون براساس اعلام رسمی رییس جمهور آمریکا اقدامات گروه های مورد حمایت ایران را به حساب ایران واریز و متقابلا با ایران برخورد خواهند کرد.
گفت: ادعای رییس جمهور و فرمانده کل قوای آمریکا مبنای حقوقی نداشته اما طی چند دهه گذشته و در ادعاهای مشابه مثلا علیه پایگاه نظامیان آمریکایی در بیروت مبنای صدور حکم قضایی علیه ایران و متعاقبا برداشت از دارائی های بلوکه شده یا حساب های بانکی و مالی کشورمان بوده است.
گفتم: شاید به همین دلیل وزارتخارجه ایران به محض اطلاع رسمی از حمله به بندر جفیر و نفتکش های اماراتی و عربستانی نسبت به محکوم کردن هر اقدام تروریستی و خرابکاری اقدام کرد.
گفت: از آنجایی که بیانیه های وزارت خارجه قبل از صدور توسط شورای عالی امنیت ملی بررسی و تصویب نمی شوند لذا بیانیه هوشمندانه مذکور در محکومیت اقدام خرابکارانه جفیر را باید موضعگیری رسمی ایران بدانیم.
گفتم: چرا علی رغم موضع رسمی و هوشمندانه اعلامی روزنامه کیهان و جریان همسو بدون توجه به اینکه با حکم مقام معظم رهبری در منصب ریاست موسسه و روزنامه کیهان قرار دارند باید از همسویی با اقدامات تحریک آمیز اسرائیل پرهیز کنند.
*کیهان متاسفانه طی سه روز گذشته به گونه ای تیتر سازی کرد که گویی انفجارهای دیروز و امروز در امارات و عربستان مورد استقبال و حمایت کشورمان است؟
گفت: آقاجون رییس قوه قضاییه ، دادستانی و البته سازمان حراست دفتر رهبری موظفند در حمایت از منافع ، مصالح و امنیت ملی بدون وقفه و با صراحت به جرم تیتر سازی های مذکور اقدام کرده و مانع از انتساب مواضع مذکور به وجه حکومتی کشور باشند.
*شنبه با هدف تهیج و تحقیر شورای عالی امنیت ملی در برخورد با برجام
*یکشنبه تیتر سازی تحت عنوان وکیل الدوله علیه رییس جمهور کشورمان
*دوشنبه و سه شنبه کیهان با انتخاب تیترهای تحریک کننده و ایجاد زمینه برای امکان بهانه جویی جنگ طلبان علیه ایران با مصادیقی مانند عملیات خرابکارانه در امارات و عربستان عملا در زمین اسراییل بازی کرده است.

  تعداد بازديدها: 3201
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83297
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.