تاريخ انتشار: 11 ارديبهشت 1398 ساعت 00:36:01
الیاس و تبلیغات ۸۰ متری انتخاباتی

گفتم: آقاجون حضرتی نماینده پنج دوره مجلس ، موسس و دبیرکل حزب همبستگی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: هزینه آب ، برق ، گاز و تلفن منازل زیر ۸۰ متر باید رایگان شود.
گفت: معمولا با نزدیک شدن به فضای انتخابات شاهد ابراز مواضع محیرالعقول و بی ارزش از سوی علاقمندان به شرکت در انتخابات و جذب رای مردم هستیم.
گفتم: یعنی نظر اقتصادی فردی با سابقه پنج دوره نمایندگی و عضویت در کمیسیون تخصصی اقتصادی مجلس مبنی بر معافیت املاک ۸۰ متری خام و فاقد ارزش شنیدن است؟
گفت: اولا حضرتی باید قادر به توضیح منطقی و فنی تفاوت مصرفی یا اجتماعی واحد ۸۰ متر مثلا با واحد ۸۱ ، ۸۵ ، ۹۰ یا ۱۰۰ متر باشد.
ثانیا باید توضیح دهد براساس کدام معیار عقلانی و شرعی مالکیت متراژ کمتر به معنای رعایت مصرف بهینه و کمتر هم است؟
ثالثا افزایش مصرف احتمالی مثلا واحد ۹۰ متری نسبت به ۸۰ متر لزوما و قطعا به معنای افزایش پرداخت انرژی مصرفی است.
رابعا حضرتی می تواند حتی به یک مورد رایگان سازی بدون افزایش مصرف بی رویه اشاره کند؟

گفتم: چرا برخی مقامات و نمایندگان در اعلام نظر دقت نداشته و به تبعات سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی اظهاراتشان نمی اندیشند؟
گفت: آقاجون امروز برخی مقامات ، رسانه ها و چهره ها از لزوم پاسخگویی و حتی مجازات یکی از بانوان سینمایی مورد علاقه مردم بدلیل تاثیر پذیری احتمالی قاتل روحانی همدانی از توئیت خانم هنرپیشه گفته و نوشتند.
- گویندگان مذکور بدون ارائه هیچ سند و مدرکی مدعی شدند قاتل تحت تاثیر توئیت خانم بازیگر نسبت به قتل روحانی همدانی اقدام کرده است.
- ضمن تاکید بر اهمیت مطالعه و بررسی بدون پیشداوری ادعای مذکور باید توجه داشت که اگر مقامات و مسئولین در هر سطح و جایگاهی بدون هیچ ملاحظه و مصلحت سنجی ناچار و ملزم به پاسخگویی در برابر تبعات و هزینه سازی سخنان و مواضعشان در امروز و فردای مردم و کشور بودند حتما امثال این نماینده نیز با اعلام چنین سخنانی به التهاب سازی و تمسخر مردم نمی پرداختند و دیگران نیز در تولید نظریه وسواس و مسئولیت پذیری بیشتری داشتند.

  تعداد بازديدها: 3483
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83180
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.