تاريخ انتشار: 29 فروردين 1398 ساعت 17:09:34
پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز ارتش

فرارسیدن روز باشکوه و مبارک ارتش را خدمت یکایک فرماندهان، پرسنل خدوم و سربازان فداکار تبریک و تهنیت عرض نموده و به روان پاک شهدای به خون خفته ی ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران درود می فرستم .
   در دورانی که دشمنان قسم خورده انقلاب نوپای اسلامی ، ارتش را نشانه رفته بودند ، به امر حضرت امام خمینی (ره) در 29 فروردین 1358 سنگ بنای استوار ارتش جمهوری اسلامی ایران نهاده و با این تدبیر خردمندانه توطئه های داخلی و خارجی نقش برآب شد.
   بعد از پیروزی انقلاب ، ارتش ظفرمند جمهوری اسلامی ایران قدرتمندانه در مقابل تمامی فتنه جویی ها چون کوهی استوار دوشادوش سایر قوا ایستاده و به حق رادمردانه از هیچ جانفشانی فروگذار ننموده است. اوج این دلاورمردی ها در دوران دفاع مقدس می باشد که بخش عظیمی از تاریخ حماسی این دیار را به تصویر کشیده است و هنگامی که رژیم تروریستی آمریکای جنایتکار قصد خدشه دار نمودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مان را داشت با اقدامی هوشمندانه و برادرانه این دسیسه را نیز ناکام گذاشت و چه زیبا فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی ) فرمودند: « دست برادری ارتش و سپاه حرکتی زیبا پس از حرکت  زشت آمریکایی بود» .
   و اینک حضور مهربانانه ی برادران متدین و ولایت مدار ارتش در مناطق سیل زده به همراه سایر نیروهای لشگری ، کشوری ، اطلاعاتی و مردمی امید را در دل های پاک سیل زدگان بارورتر نموده است و مسیر خدمت گذاری به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی در گام دوم انقلاب پرصلابت و با اقتدار ادامه دارد.

                                                                              سید محمود علوی

  تعداد بازديدها: 1776
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83088
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.