تاريخ انتشار: 31 شهريور 1397 ساعت 20:06:46
نگاهی دیگر(قسمت چهارصدوبیست وهفتم)

گفتم: آقاجون برخی رسانه ها طی چند هفته گذشته نوشتند: رئیس جمهور روحانی مثل ترامپ رئیس جمهور آمریکا دقیقا بدنبال برجام موشکی و منطقه ای است، برای رسیدن به اینها باید به مردم فشار اقتصادی بیاورند تا مردم به رهبری فشار سیاسی وارد کنند تا بالأخره ایشان زیر بار محدودیت موشکی و منطقه ای برود.
گفت: حداقل براساس نص مواد مختلف قوانین جاری کشور به شرح ذیل توهین جرم و مستوجب تحمل کیفر است.
۱- فصل پانزدهم کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی مواد ۵۱۳ (توهن به مقدسات و...،) ، ۵۱۴ (توهین به بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و... ) ، ۵۱۷ (توهین به مقامات خارجی در خاک ایران) ، ۶۰۸ (توهین به اشخاص حقیقی) ، ۶۰۹ (توهین به روسای قوای سه گانه و سایرمقامات و...) ، ۶۱۹ (توهین و مزاحمت برای زنان) و ۷۰۰ تا ۶۹۷ (توهین و افترا)
۲- ماده ۲۶ قانون مطبوعات (توهین به دین مبین اسلام و مقدسات)
۳- مواد ۴۹ - ۴۸ قانون جرایم نیروهای مسلح (توهین سلسله مراتب)
- اما علی الظاهر بی حسی قوه قضائیه و دادستانی کل کشور در برخورد با جرائم مذکور در خصوص آحاد مردم تا سران قوا به ساحت رهبری نیز رسیده است.

گفتم: براساس مواد قانونی مذکور مدعی العموم باید راسا علیه توهین کنندگان و افترا زنندگان اعلام جرم و مراحل صدور حکم بازداشت تا تشکیل دادگاه صالحه و صدور حکم قانونی را پیگیری کند تا ضمن حمایت و صیانت از حقوق عمومی مانع از تعدی به حوزه امنیت ملی گردد.
گفت: مقام معظم رهبری حداقل طی سال جاری بطور مکرر و به صراحت بر آغاز جنگ ظالمانه اقتصادی آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی تاکید و همگان را ملزم و مکلف به حمایت و همراهی با دولت کردند، رهبری همچنین در چند نوبت دولت و مشخصا رئیس جمهور را مسئول و فرمانده اصلی و محوری رویارویی در جنگ اقتصادی نامیدند.
گفتم: بنابراین توهین و ایراد اتهام به رئیس جمهور توسط جریان مذکور قطعا اقدامی مجرمانه ، ضد امنیتی ، همراهی با دشمن و قابل پیگرد قانونی است.
گفت: جریان مذکور طی سال جاری سطح تخریب حوزه امنیت ملی را از رئیس جمهور فراتر گذاشته و چنانکه در مطلب مذکور دیده می شود بی اعتنا به قوه قضائیه و مدعی العموم به صراحت مقام معظم رهبری را نیز در کنار رئیس جمهور به مماشات در همراهی و همکاری با شیطان بزرگ متهم می کنند.
گفتم:  به فرض بی حسی قوه قضائیه و مدعی العموم چرا دستگاه های متولی امور امنیتی مانند شورای عالی امنیت ملی ، سازمان اطلاعات سپاه یا وزارت اطلاعات و حتی بخش های ذی ربط دفتر رهبری در برخورد با اقدامات مخرب و ضد امنیت ملی جریاناتی از این دست اقدام درخور و ملموسی ندارند؟
گفت: دستگاه های مذکور باید پاسخگویی چنین سهل انگاری ، کوتاهی یا مصالح چنین نادیده انگاری باشند، اما باید بدانند که سکوت و مماشات در برابر تخریب و اهانت علیه مسئولین و سران قوا، امروز دنباله داخلی شیطان بزرگ را جسور به اتهام سازی و تخریب مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا کرده است، لذا تمامی مراکز مسئول حتی مدعی العموم باید در دفاع از حقوق ملی و حریم ولایت و البته مقابله با دنباله داخلی دشمن هشیار و پشت به پشت هم اقدام شایسته و ملموسی داشته باشند.
گفت: آقاجون ضمن آرزوی علو درجات الهی و عرض ارادت تام در برابر شهدای معظم اقدام تروریستی در مراسم عمومی رژه نیروهای مسلح خوزستان مقاوم و سرافراز که با حضور آحاد مردم انجام شد، باید چنانکه رییس جمهور در مراسم تهران اشاره کردند همه با هم دست در دست و پشت سر رهبری و امیدوارتر از گذشته برای مقابله با شیطان بزرگ و اذانبش گام برداریم.

  تعداد بازديدها: 3544
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81206
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.