تاريخ انتشار: 26 شهريور 1397 ساعت 15:33:02
نگاهی دیگر(قسمت چهارصدوبیست وسوم)

گفتم: آقاجون حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور دستور توقیف روزنامه صدای اصلاحات به مدیر مسئولی حجت الاسلام فومنی را بجرم هتاکی به ساحت مقدس حضرت رقیه سلام الله علیها صادر کرد.
گفت: متاسفانه روزنامه مذکور در سومین روز محرم که به ذکر نام شریف حضرت رقیه سلام الله علیه شناخته می شود در بیان مطلب بی ربطی در صفحه اول تیتر کرد یک تغییر جنسیت : رقیه پس از ۲۲سال مهدی شد لذا علاوه بر عکس العمل تندی که آحاد مردم داشتند دادستان کل کشور نیز بعنوان مصداق بارز هتک حرمت به خاندان عصمت و طهارت راسا ورود کرده و حکم توقیف را صادر کردند.
گفتم: کسائی‌زاده سردبیر روزنامه صدای اصلاحات با صدور بیانیه ضمن عذر خواهی از محضر مردم مومن و شریف ایران گفته خودم بچه هیأتی ، مداح و قاری قرآن هستم و انتخاب زمان انتشار این مطلب اشتباهی بود که سهواً رخ داد و به هیچ وجه عمدی در آن نبود.
گفت: اینکه سردبیر بلافاصله با ذکر توضیح و با تاکید بر بروز اشتباه عذر خواه ساحت حضرت رقیه سلام الله علیه و مردم شربف و مومن ایران شدند حتما ارزشمند و از دید دادستان محترم نیز دور نخواهد ماند اما وجه مذهبی و عمومی جرم موضوعی است که قطعا دادستان به حسب وظیفه شرعی و قانونی مورد رسیدگی قرار خواهند داد.
گفتم: کسایی زاده گفته همه کار‌های روزنامه را به تنهایی انجام می‌دهم طبیعی است اشتباه کنم.
گفت: اینکه گفتند همه کارهای روزنامه را به تنهایی انجام می دهند تاکید بر قصور قطعی در توجه به وظیفه نظارتی وزارت ارشاد در رعایت استاندارهای حداقلی فعالیت مطبوعاتی است که در جای خود باید مورد بررسی دستگاه های ذی ربط باشد.
گفتم: کسایی زاده گفته روزنامه صدای اصلاحات صدای اصلاح طلبان نیست بلکه صدای مردم است.
گفت: یکی از معضلات و مشکلات ناشی از فقدان فعالیت احزاب و گروه های دارای وجه قانونی و شناسنامه ی مشخص همین است که افراد و گروه ها می توانند تحت هر ادعا و عنوانی فعالیت کنند ، می توانند تحت عناوین پر تعداد و قابل جایگزین سازی انتخاب جامعه را نیز به انحراف بکشانند.
گفتم: یعنی فعالیت بدون احراز یا با قابلیت جعل هویت از دلایل بروز حوادث تلخی از این قبیل است؟
گفت: آقاجون حتما غفلت های سازمانی از این دست از عوامل بروز چنین وضعیتی است که انجام به موقع وظایف می تواند از مهمترین شیوه های بهبود روابط اجتماعی و سیاسی باشد.
اما از مرحوم حضرت آیت الله بهجت نقل کردند که فرمود: آنچه یزید و معاویه بالفعل داشتند، ما بالقوه داریم خیلی به خود مغرور نشویم این‌طور نیست که آن‌ها از جهنم آمده باشند و ما از بهشت
به خدا پناه می‌بریم

  تعداد بازديدها: 3334
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81153
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.