تاريخ انتشار: 16 شهريور 1397 ساعت 22:32:15
نگاهی دیگر(قسمت چهارصدوچهاردهم)

گفتم: آقاجون کیهان با فحاشی علیه یکی از بانوان مومنه نماینده مجلس نوشت: اگر فداکاری رزمندگان و صنایع موشکی کشورمان هم نبود که این آقا و خانم نماینده الان باید پوتین تروریست‌های داعش را واکس می‌زدند و به عنوان برده به شیوخ عیاش آل سعود فروخته می‌شدند!
گفت: آقاجون تا جایی که به یاد دارم زمان حضورم در مقابله خیابانی با عوامل گروهک نفاق در ۶۱-۶۰ تا جبهه و مرصاد، حسین شریعتمداری و حلقه اول و دوم خانواده اش هرگز در میادین مذکور حتی به اندازه یک روز شرف حضور نداشتند.
- هشت سال دفاع مقدس، موشک که نه سلاح متعارف را هم باید از برادران عراقی به عنیمت می گرفتیم حتی تا تیر ۶۷ برای پوتین ، تراورز و پلیت در مضیغه بودیم.
- چرا شریعتمداری پس از ۲۷ سال ریاست و مدیر مسئولی موسسه و روزنامه کیهان هنوز تصور می کند در روزهایی که رزمندگان ایران در برابر دشمن جز غیرت و شجاعت نه موشک که هیچ نداشتند نسوان مومنی مانند مادر ، خواهر ، همسر و دخترش بین نیروهای عراقی و شیوخ آل سعود دست به دست می شدند.
 -ایکاش کیهان خاطرات خانواده شریعتمداری از آن روزها را جهت اطلاع عموم به چاپ می رساند.

گفتم: آقاجون عسگراولادی رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین، برادر مرحوم حبیب الله (وزیر بازرگانی دولت میر حسین موسوی) که به بزرگترین سرمایه دار ایران شناخته می شود گفته  دو ماهه می‌توان مشکل بازار ارز را حل کرد.
- بین اقتصاددان با اقتصاد خوانده تفاوت وجود دارد، اقتصاددان است که می‌داند مشکل اقتصاد کشور کجاست و چگونه می‌شود حل کرد، بر این اساس دولت باید با اقتصاددانان و بزرگان اقتصاد کشور هم‌ فکری کند تا بتوان برای بازار ارز راه چاره و تدبیر پیدا کرد.
- من معتقدم تحریم آبان‌ ماه در صورت تدبیر درست هیچ اثری روی اقتصاد کشور ندارد.
گفت: آقاجون اینکه عسگراولادی پس از چهل سال حضور در راس تشکل های بازرگانی اظهار نظر کند حتما خوب است اما اینکه تصور کند باید بعنوان مغز اقتصاد شناخته و مورد رجوع باشد حتما خودشیفتگی است.
- عسگراولادی بعنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان چهل سال گذشته و یکی از مهمترین عناصر واردات کالای چینی حتما می تواند از دلایل موفقیت چهل ساله در مدیریت واردات از چین هم بگوید.
- برای امثال عسگراولادی که هرگز هیچ مسئولیت مشخص حکومتی نداشته اما فرمان اتاق های بازرگانی را در اختیار داشته و مدیریت واردات را رقم می زدند، نه تحریم آبان ماه که تحریم های دور فصل هفتمی شورای امنیت و دوران دفاع مقدس هم چیزی نبود، اما چه باید کرد که مردم به کمتر از هزارم اینها نیز چون گذشته به نان شب محتاج می شوند.

گفتم: آقاجون اژه ای معاون اول قوه قضائیه و دادستان سابق کل کشور در سخنرانی پیش ازخطبه های نماز جمعه تهران گفته امروز برخی آدرس غلط می‌دهند هم در مورد درد هم در مورد درمان چه کسانی این حرف را می‌زنند؟
- گفته از بی بی سی و صدای آمریکا توقعی نیست اما بعضی قلم به دستان مزدور و خائن ، بعضی تریبون‌های خائن یا مزدور آدرس غلط می‌دهند می‌گویند یک راه بیشتر وجود ندارد در برابر امریکا تسلیم شوید.
گفت: آقاجون ادبیات وزیر اطلاعات احمدی نژاد هرگز جز این نبوده است اما ایکاش فقط یک مستند اعلام می کردند چه شخصی طی چهل سال گذشته به جز مقاله مذاکره مستقیم مهاجرانی و مذاکره لاریجانی در لندن سخن از فایده مذاکره و رابطه با آمریکا گفته است.
- چهل سال است امثال ایشان با نگاهی ضد ایران اسلامی هر دیدگاه مخالف و مغایر با خود را وابسته و مزدوری دشمن می نامند در حالی که به همین منطق و با معیار ناراضی تلاشی و ناامیدی عمومی قوه قضاییه و دادستانی را مهمترین عامل نفوذی دشمن در ایران می توان نامید.
- ایکاش اژه ای توضیح می داد برای خرابی قوه قضائیه ایران ، دادگاه شهردار تهران و امثال مرتضوی و کهریزک کفایت نمی کند؟

  تعداد بازديدها: 3432
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81088
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.