تاريخ انتشار: 10 شهريور 1397 ساعت 17:37:17
نگاهی دیگر(قسمت چهارصدوهشتم)

گفتم: آقاجون پس از تقدیر و حمایت صریح مقام معظم رهبری از شخص رییس جمهور و مجلس، روزنامه ی خراسان در ستون حرف مردم، فحاشی علیه رئیس جمهور را آغاز و در برخی رسانه های همسو باز تولید شد.
گفت: رهبری فرمودند امروز اتحاد و انسجام مسئولان کشور بیش از هر زمان دیگری لازم است، اما علی الظاهر جریان فوری خراسان هرگز همچون گذشته چنین باور و اعتقادی ندارد.
گفتم: روزنامه ی خراسان مطلب مملو از فحاشی و وحدت شکنی را در ستون حرف مردم آورده است.
گفت: رهبری فرمودند: اختلاف نظر میان مسئولان طبیعی است اما این اختلاف نظرها نباید رسانه‌ای شوند و افزودند: نمایندگان مجلس از رئیس جمهوری که با بیش از ۲۳ میلیون رأی انتخاب شده است سؤال می‌کنند، رئیس جمهور نیز با خونسردی و متانت به سؤال ها پاسخ می‌دهد و این معنای مردم سالاری دینی است.
گفتم: جریان فکری خراسان با اشاره به اینکه طی دو ماه افزایش قیمت داشتیم مدعی است رئیس جمهور به دروغ گفته طی پنج سال تورم ۶۰% افزایش داشت.
گفت: اولا رهبری فرمودند: جلسه دیروز مجلس نمایش اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران بود، خداوند به آقای رئیس جمهور و قوه مقننه خیر بدهد که مشترکاً چنین نمایش اقتداری را نشان دادند.
- ثانیا قیمت سکه که در ۸۴ از ۱۲۲۸۹۰ با ۸۵۰% رشد به ۱۰۵۰۰۰۰ تومان رسید، سکه پس از دولت یازدهم با نرخ رشد منفی(۹/.% - ) به ۹۵۲۵۰۰ تومان رسید، سکه پس از حوادث دی ۹۶ و اعلام خروج امریکا از برجام به ۱۱۷۱۰۰۰ تومان و تا ۱۷۵۰۰۰۰ افزایش داشت که دقیقا بیانگر صحت توضیح رییس جمهور است.

گفتم: جریان فکری خراسان به شدت در صدد القاء لاینحلی اختلافات قوای سه گانه است.
گفت: این در حالی است که رهبری پس از تقدیر از رئیس جمهور به وضوح فرمودند: همه باید به دولت کمک کنند زیرا دولت در وسط میدان است.
گفتم: آیا فضاسازی جریان فکری خراسان علیه رئیس جمهور نمی تواند از موضع نصیحت و انتقاد سازنده باشد؟
گفت: مقام معظم رهبری ضمن اشاره بر اینکه جلسه بسیار خوب دیروز هم رئیس‌جمهور و هم مجلس را تقویت می‌کند تاکید فرمودند که دشمن از جلسه سوال از رئیس‌جمهور به‌دنبال اهداف دیگری بود.
گفتم: یعنی رهبری معتقد بودند که دشمن نسبت به جلسه حضور رئیس جمهور در مجلس طمع داشته که با بردباری و متانت رئیس جمهور در ارائه توضیحات و ادب مجلس طرح و طمع دشمن شکست خورد.
گفت: قطعا همینطور است در عین حال مقام معظم رهبری علی رغم تاکید مجدد بر ضرورت همکاری ، حمایت و همراهی همه با دولت که در خط مقدم نبرد با جنگ اقتصادی دشمن قرار دارد به شیوه مناسب مبتنی بر مهربانی و همدلانه به ضعف و قوت ها هم اشاره فرمودند.
گفتم: دیروز احمد علم الهدی امام جمعه مشهد هم گفته که القای حضور عراقی ها در مشهد برای فساد توطئه جدید انگلیس برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و در این راستا تلاش می کنند بگویند که مردم عراق در سفر به مشهد برای فساد می آیند تا بین ملت ایران و عراق اختلاف ایجاد کنند می خواهند به جنبه اقتصادی حضور چهار میلیون توریست به مشهد ضربه بزنند.
گفت: آقاجون اولا ایکاش علم الهدی به فحاشی جریان فکری خراسان علیه رئیس جمهور کشور نیز که در مخالفت و جبهه گیری آشکار با بیان صریح مقام معظم رهبری قرار دارد به نکاتی اشاره می کردند تا حمل بر همراهی علم الهدی در مقابله جریان خراسان با رهبری محسوب نگردد، چرا امام جمعه مشهد اقدام جراید خراسان علیه رهبری و رئیس جمهور را کار انگلیس نمی داند.
- ثانیا موضوع ارائه خدمات ویژه به زائرین عراقی جدید نبوده و متاسفانه از روزهای سقوط ۷۰۰% ارزش ریال در برابر دلار در ۹۰-۸۹ آغاز شده است، موضوع تلخی که در جلسات رسمی و غیر رسمی حکومتی هم بدون اخذ نتیجه و راهکارهای کنترلی مشخص مورد بحث قرار گرفته است، لذا انکار علم الهدی حتما کارساز نخواهد بود.
ثالثا اشاره علم الهدی امام جمعه مشهد به اهمیت آثار مخرب انتشار موضوع مذکور بر اقتصاد توریسم مشهد جالب توجه است چرا که در برخورد با برگزاری کنسرت داخلی دارای مجوز رسمی در مشهد چنین نظر مهربانانه ای ندارند.

  تعداد بازديدها: 3791
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81031
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.