تاريخ انتشار: 06 شهريور 1397 ساعت 00:23:22
نگاهی دیگر(قسمت چهارصدوپنجم)

گفتم: آقاجون هفته دولت در شرایطی که با جنگ اقتصادی آمریکا روبرو هستیم با برکناری وزیر اقتصاد کشور توسط رای ۱۷+۱۲۰ آغاز شد.
گفت: روحانی قطعا کاندیدای مردم نبود اما طبق مععول مخیّر به انتخاب بین بد و بدتر بودیم حداقل انتظار از روحانی این است که شرافتمندانه به صراحت و شجاعت از دلایل آشفتگی اقتصاد کشور بگوید.
گفتم: رهبری نیز اخیرا به صراحت تائید کردند که جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان جدی است و مقابله هم نیازمند فرماندهی متمرکز مقابله با جنگ اقتصادی است.
گفت: روحانی باید دقیقا توضیح دهد که ابعاد و مختصات این جنگ چیست؟ و چرا بعد از برجام مجددا زبانه کشید.
- باید توضیح دهد چرا علی رغم توافق با ۱+۵ آمریکا برخلاف جریان غالب عصیان کرد.؟
- باید توضیح دهد دقیقا چه کسانی در ایران آمریکا را به جنگ اقتصادی علیه ایران ترغیب کردند؟
- باید توضیح دهد مردم ایران دقیقا متحمل هزینه های بسیار سنگبن چه اقداماتی هستند.
- باید توضیح دهد چرا ۲۸ کشور اتحادیه اروپایی ، روسیه ، چین و چهان توان مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا را ندارند؟
- باید توضیح دهد وزیر نو رسیده اقتصادی قربانی چه روندی شد.
- و باید توضیح دهد چرا بسیاری از ناصحین در برابر رشد ۳۰۰% دلار و سکه در ۹۰-۸۹ ضمن تقدیس از رئیس جمهور منتخب و محبوب اصولگرایان زبان در کام داشتند.

گفتم: تصور می کنید یک ساعت فرصت پاسخگویی رئیس جمهور در قالب پاسخ به سوالات نمایندگان فرصت واقع گویی باشد؟
گفت: روحانی توان و شجاعت  پاسخگویی به جریان فکری آتش به اختیار مبنی بر تهدید علنی به قتلش در قم و تهران را هم نداشت. روحانی حتی جسارت پاسخ به نماینده هتاکی که با همراهی لاریجانی او را با بنی صدر مقایسه کرد را هم نداشت شاید قتل خود را مانند پلاکار نوشته قم قتل مرحوم هاشمی جدی می داند.
گفتم: دکتر ظریف وزیر امور خارجه امروز در برنامه تلویزیونی گفت مردم از دوگانگی رفتار با امریکا خسته شده‌اند مدام می‌خواهیم بگوییم آمریکا عددی نیست و هر وقت مشکل پیش می‌آید می‌گوییم آمریکا این کار را کرد.
- برجام یک پروژه بود که توافقش در سطح بالا شده بود به جای اینکه از امکانات برجام استفاده کنیم دعواهای سیاسی راه انداختیم.
- وزیر اقتصاد هم در جلسه استیضاح گفت اگر نبود حوادث ارادی ، اکنون می‌توانستیم نشانه‌های روند بهبود اقتصاد را در کشور ببینیم.
گفت: انتظار این است که روحانی برای یک بار شجاعانه جملات سر بسته ظریف و کرباسیان را معنا کند تا در صورت اقدام به قتلش توسط آتش به اختیاران قم ، تهران یا مشهد مرگی ارزشمند و موثر داشته باشد.
گفتم: طی هفته دولت که معمولا روزهای تقدیر از عملکرد دولت ها است صدا و سیما در کنار استیضاح کنندگان وزیر بازرگانی در تهاجم و تخریب دولت سنگ تمام گذاشتند.
گفت: آقاجون ایکاش روحانی می دانست خود خوری و در برابر فحاشی به سوی دیگر نگاه کردن نشان تعهد و دلسوزی برای مردم یا ارزش رفتاری نیست.

  تعداد بازديدها: 4089
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80990
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.