تاريخ انتشار: 28 مرداد 1397 ساعت 23:47:35
نگاهی دیگر(قسمت سیصدونودو هشتم)

گفتم: آقاجون تجمع منتسب به طلاب حوزه علمیه قم با شعارها و تابلو نوشته های خاص به شایعات مربوط به قتل مرحوم آیت الله هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دامن زد.
- شعارها و تابلو نوشته های غیر خود جوش که رسما و آشکارا رئیس جمهور کشور حجت الاسلام دکتر روحانی را هم به قتل مشابه تهدید می کرد.
- تجمعی که علی رغم ایجاد موجی از التهاب اجتماعی و امنیتی با سکوت مقامات قضایی ، امنیتی و مدیریت و فضلای حوزه علمیه همراهی می شود.
گفت: روزنامه جمهوری امروز نوشت: رسوایی بزرگی که تابلوی تهدیدآمیز در تجمع روز پنجشنبه طلاب در مدرسه فیضیه قم برای برگزار کنندگان و برنامه‌ریزان این تجمع به وجود آورد.
- جمهوری اسلامی در ادامه نوشت: تابلوئی که در تجمع فیضیه قم در دست یک طلبه بود و رئیس‌جمهور روحانی را به مرگ تهدید می‌کرد حاوی این عبارت بود ای آنکه مذاکره شعارت – استخر فرح در انتظارت! و سوال کرد استخر فرح کجا است که باید رئیس جمهور نیز از مرگ در آن وحشت داشته باشد؟

گفتم: حرکت افراطی و خشونت طلبانه حوزه علمیه علیه رییس جمهور کشور شاید یادآور قتل های زنجیره ای سالهای ۷۷-۷۸ باشد که گروهی خودسر هر که و هر چه را خواستند کشتند.
گفت: بله همانطور که مقام معظم رهبری اقدام خودسران مهاجم به خوابگاه دانشجویی را جنایت نامیدند یا خود سری در حمله به سفارت و کنسولگری عربستان که برخی به جد معتقدند به فاجعه و شهادت مظلومانه افزون بر 400 حاجی کشورمان در منا منجر گردید.
گفتم: چرا ناجا یا سایر دستگاه های ذی ربط برای شناسایی تهدید کنندگان رییس جمهور به قتل در حوزه علمیه قم یا ممانعت از تجمع غیر قانونی برخورد نکرده و نمی کنند؟
گفت: آقاجون بنابر گزارش خبرگزاری فارس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در جریان تجمع غیرقانونی چند وکیل پایه یک دادگستری که در مخالفت با نظارت استصوابی شورای نگهبان در مقابل مجلس شورای اسلامی حضور داشتند درگیر،  بازداشت و خاتمه قائله مذکور بوده است.
- لذا شاید پلیس امنیت قم بدلیل احتمال نیاز به اعزام برای کمک به مقابله با تجمع بزرگ پنج نفره امروز  تهران نسبت به برخورد با تجمع تهدید کنندگان حوزه علمیه قم که با تهدید آشکار و رسمی رییس جمهور کشور به قتل از نوع برخورد با مرحوم آیت الله هاشمی اقدامی نداشتند.

  تعداد بازديدها: 3388
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80916
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.