تاريخ انتشار: 28 مرداد 1397 ساعت 23:14:08
نگاهی دیگر(قسمت سیصدونودو هفتم)

گفتم: آقاجون نوشتند با آغاز واگذاری ۲.۶ میلیون قطعه سکه پیش فروش شده طی یک ماه آینده حباب بازار سکه و دلار قطعا خالی و ثبات قیمت خواهیم داشت.
گفت: دستیابی به ثبات نسبی در بازار سکه و ارز بدلیل آغاز توزیع ۲.۶ میلیون قطعه سکه که در اتتها به توزیع حدود ۱.۵ میلیون سکه پیش فروش ۹ ماهه می رسید قطعا انتظاری معقول و منطقی بود اگر امروز طرح ممنوعیت واگذاری سکه بهار آزادی در صحن علنی مجلس اعلام وصول نمی شد.
گفتم: یعنی دقیقا در ساعات آغاز تحویل ۲.۶ میلیون سکه پیش فروش شده که باید بازار را به ثبات برساند طرحی مبنی بر ممنوعیت فروش سکه بانکی اعلام وصول شد؟
گفت: بله طرح خنثی یی که خبر اعلام وصولش اثرگذاری طرح پیش فروش سکه را در آغازین روز بزرگترین تحویل  به ناکجا آباد کشاند.
گفتم: یعنی طراحان مجلس واقعا درک درستی از مباحثی تا این حد روشن و ساده ندارند و اجازه می دهند افرادی به این راحتی با امنیت ملی به بازی نشسته و هزینه های چند هزار میلیارد تومانی به کشور تحمیل کنند؟
گفت: آقاجون اینکه نمایندگان مذکور یا عوامل اعلام وصول طرح در ساعات آغاز واگذاری ۲.۶ میلیون قطعه سکه در پی چه قصدی بودند قطعا نیازمند بررسی جدی است، اما اینکه مجلس یک کشور تا این حد در خواب باشد قطعا از عجایب است.
- بهرحال اگر دادستان کشور که دیشب از ناچار سازی به انصراف از خرید ۵ هزار سکه توسط یک فرد به افتخار یاد کرد می دانست امروز در مجلس چه اتفاقی واقع شد حتما اذعان می داشت که بدنبال شادمانی فرستادن به دلیل دستگیری چند قالپاق دزد و دنبال نخود سیاه دواندن از ساده ترین ارکان حیات مافیای اقتصادی است.

  تعداد بازديدها: 3439
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80915
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.