تاريخ انتشار: 08 مرداد 1397 ساعت 20:39:17
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوهفتادودوم )

گفتم: آقاجون طی روزهای گذشته قطع فیلمی از سرلشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شد که تاکید می کند.
اگە با آمریکا وارد جنگ شویم هفتە اول هزار سرباز را اسیر می کنیم ، بابت آزادی آنها پول می گیریم و مشکل اقتصادی کشور هم حل می شود.
گفت: ساده انگاری در حکومت داری علی الخصوص برای مقامات بلند پایه نظامی حاصلی جز تحمیل خسران جبران ناپذیر کوتاه تا بلندت مدت برای مردم نخواهد داشت.
گفتم: یعنی پیش بینی یا ادبیات مورد اشاره دکتر محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران در خصوص جنگ احتمالی بین ایران و آمریکا مبتنی بر ساده لوحی و عدم درک مفاهیم نظامی و فرار از واقع بینی است؟
گفت: بیان سرلشگر رضایی را باید در کلیّت مطلب مذکور بررسی و قضاوت کرد ، اما یادآوری تحلیل مستمر دکتر رضایی در ایام حمله آمریکا به عراق هم قابل توجه است.
- رضایی پنج روز قبل حمله گفت: صدام یک جنگ فرسایشی چندین ساله را با آمریکا خواهد داشت.
- رضایی پس از اینکه بوش اعلام کرد صدام و دو پسرش تا ۴۸ساعت فرصت دارند خاک عراق را ترک کنند و  مانع از جنگ شوند گفت: تهدید آمریکا توخالی است و مصرف داخلی دارد.
- رضایی لحظاتی پیش از حمله گفت: آمادگی عراق در مفابل آمریکا در حدی است که آمریکا بعد از چند روز به سازمان ملل رجوع می کند.
- رضابی روزسوم  حمله گفت: باید دید چرا همه نیروهای عراق وارد عمل نشدند از روی تاکتیک است یا برای تحریک نکردن امریکاست.
- رضایی روز چهارم حمله در حالی که امریکاییان از کویت و صحرای عربستان تا ۱۰۰ کیلومتری داخل شدند و بیش از ۱۰۰ فروند هواپیمای عراق بدلایل نامعلومی  در فرودگاه های ایران به زمین نشستند گفت: سرعت ورود آمریکا بیش از پیش بینی ها بود کار صدام تمام است.
- رضایی روز ششم حمله گفت: مهندسان عراقی توانستند تمام نقشه های آمریکا را نقش بر آب کنند.
- رضایی روز هشتم حمله گفت پیش بینی می کردیم که آمریکا در باتلاق عراق گیر کند.
- رضایی روز یازدهم در پاسخ به مجری سیما که پرسید بنظر می رسد نیروی هوایی عراق کلا به ایران آمدند گفت: ممکن است فرمانده هوایی عراق جاسوس آمریکا باشد ، مجری سیما گفت ولی صحاف سخنگوی عراق از ایران بخاطر اجازه ‌ورود هواپیماها تشکر کرد.
- رضایی در پاسخ به پرسش مجری سیما که پرسید کارشناسان نظامی دنیا هیچکدام پیش بینی نمی کردند امریکا بغداد را به این سرعت محاصره کند گفت: صدام به اردن گریخته پیش بینی ما درست درآمد!!!
- رضایی روز نوزدهم که الجزیره صدام را با چهره بشاش در خیابان میان جمعیت نمایش داد و خبر پاتک به آمریکایی ها و از اسارت اولین زخمی آمریکایی خبر داد گفت: صدام تاکتیکش را در به اسارت گرفتن عمده نظامیان امریکایی تغییر داده تا بعدا امنیت و بقاء خود را در معامله با آنها بدست بیاورد.
- رضایی روز بیستم که نیروهای امریکایی در جنوب بغداد منتظر تسلیم صدام بودند گفت: صدام مامور آمریکا و تسلیم آمریکا می شود تا نمایشی را که قرار بود باهم اجرا کنند در جنگ با ایران و آمریکا ، خاورمیانه را مستعمره خود کند و  نتوانستند حالا پیاده کنند.
مجری:برنامه پرسید تکلیف صدام چه می شود؟ رضایی گفت: خب در آمریکا زندگی پنهان خواهد کرد.

گفتم: رضایی در ادامه برنامه از استقرار و اصرار نیروهای آمریکایی به نصب پرچم های عراقی در شهرهای عراق چه تحلیلی داشت؟
گفت: آقاجون سردار سرلشگر دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تا روز سی ام پخش برنامه برای ارائه تحلیل به برنامه نیامد تا دستگیری و اعدام صدام را همزمان با آحاد مردم از تلویزیون تماشا کند.

  تعداد بازديدها: 3368
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80731
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.