تاريخ انتشار: 08 خرداد 1397 ساعت 21:55:29
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوچهارم)

گفتم: آقاجون نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با توجه به اعلام رسمی برخی چهره های هنری مبنی بر عدم پذیرش دعوت به مراسم افطاری دوم شخص کشور گفت مگر چه کاری می توانستیم انجام دهیم که نکردیم.
گفت: همه نوبخت ها در تمام قوا و مراکز قدرت می توانند در محضر مردم ایستاده با شمارش اصول ۱ تا ۱۷۷ قانون اساسی بعنوان میثاق ملی توضیح دهند که با معیار قانون اساسی به کدام اصول قانون اساسی عمل و چه تعداد از اصول کلیدی میثاق ملی مانند  بندهای ۱۶ گانه اصل ۳ (حقوق ابتدایی مردم) به فراموشی سپرده شدند اشاره کنند.
گفتم: اعلام رسمی برخی چهره های هنری مبنی بر عدم پذیرش دعوت به شرکت در مراسم رسمی افطاری رییس جمهور (دومین مقام کشور) در کنار سخنان جسورانه نماینده تشکل دانشجویی در مراسم مقام معظم رهبری می تواند به فصل جدیدی از ارزش گذاری های اجتماعی شناخته شود.
گفت: حتما نقطه عطفی در ارزش گذاری و رفتار اجتماعی خواهد بود چنان که وقتی مردم در پاسخ به خواست معلمی از دانشگاه به اعطای میلیاردها تومان کمک اقدام می کنند.
- شاید تلاش کاندیدایی با کسوت روحانیت و چهل سال حضور در پست همطراز وزیر و معاون اول یک قوه در بهره گیری از محبوبیت خواننده زیر زمینی برای کسب رای باعث بیداری و آگاهی چهره های دارای محبوبیت و پایگاه مردمی نسبت به جایگاه خود در این مقطع باشد.

گفتم: چهره های دارای محبوبیت مردمی از گذشته بعنوان یکی از گروه های مرجع افکار عمومی شناخته و مورد رجوع گروه ها و شخصیت های سیاسی بودند بنابراین شناخت جدیدی نیست.
گفت: آقاجون اتفاق اخیر شاید تاکید بر درک وزن اجتماعی ارزش و محبوبیت توسط چهره ها است که حتما دیگر مایل به معامله محبوبیت و پایگاه اجتماعی با چند سکه و دریافت هدیه نخواهند بود.
- چهره هایی با محبوبیت عمومی در زندگی بازار جدید ارتباطی مانند اینستاگرام یا تلگرام به خوبی قادر به وزن کشی اجتماعی بودند چنانکه چهره ی جوانی بیش از سه میلیون دنبال کننده برخوردار است در حالی که دنبال کننده ۱۱ مرجع دینی در تلگرام پنجاه میلیون نفره مجموعا کمتر از صد هزار نفر بود.
- چهره های محبوب اجتماعی در شرایط موجود به خوبی درک کردند که می توانند با چنان پشتوانه خود ساخته ای از اثرگذاری بالایی در جهت دهی سیاسیون برخوردار باشند.

  تعداد بازديدها: 3279
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80195
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.