تاريخ انتشار: 04 فروردين 1397 ساعت 00:06:20
نگاهی دیگر (قسمت دویست وبيست و پنجم)


گفتم: آقاجون آیت الله احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در نماز جمعه این هفته اظهار کرد.
1- برای مردم دردآور است.
2- آن روز که بنای کمک به مردم عراق و سوریه و قطع ایادی تروریست‌ها بود رزمندگان ما رفتند ریشه داعش را از این دو کشور کندند.
3- اما روزی که قرار است دو کشور بازار ما باشند ما سهمی نداریم.
4- دیگران سهم دارند همان‌ها که داعشی‌ها را به جان این دو کشور انداختند.
5- چه کسی باید مقدمه‌چینی کند؟ اگر مسئولان توجه نکنند این شعار هم به همان بلای اقتصاد مقاومتی دچار می‌شود.
گفت: آیت الله علم الهدی مدت هاست بی ملاحظه می گوید و می تازد علی الظاهر مانند دوران دفاع مقدس و در مخالفت با اعزام دانشجویان داوطلب دانشگاه امام صادق (ع) برای اعزام به جبهه های نبرد گفت "این وظیفه بسیجیان است که به جبهه رفته و بجنگند وظیفه دانشجویان ما فقط درس خواندن است" حالا نیز همچون گذشته نسبت به مسئولیت خود و شرایط جبهه نبرد حق و باطل دچار تناقض شده است لذا باید به چند نکته توجه کرد.
1- استقبال از پیکر مطهر و پاک شهدای غیرتمند مدافع حرمین شریف مانند شهدای دفاع مقدس برای مردم مومن و غیرتمند ایران علی الخصوص خانواده معظم شهدا به رسم دریای عطوفت شان حتما جگر سوز بوده اما هرگز دردآور نبوده و نیست.
2- علم الهدی به رسم دوران حضور جوانان غیرتمند در جبهه های دفاع مقدس که هیچ نقش و حضوری نداشت امروز نیز بدلیل ندشتن کمترین سهم ممکن در معرکه غیرتمندی مدافعین حرم و خانواده معظم شهدا و مردم شریف ایران اسلامی که عاشقانه و همواره به همراهی شهدا می نازند و می بالند شایستگی سخنگویی از سوی شهدای غیرتمند مدافع حرم و خانواده معظم شان را نداشته و ندارد.
3- آیا علم الهدی بدلیل عدم درک عینی شرایط روحی والای رزمندگان و خانواده معظم شان می داند چرا جوانان غیرتمند ایران فارغ از عافیت طلبی و دغدغه های دنیایی صرفا به عشق دفاع از حریم خاندان نبوی و تبعیت از فرمان ولایت در ابن کارزار خونین گام نهادند.
4- علم الهدی بجای توهین و ایراد اتهام کم کاری یا بی توجهی علیه مسئول پرونده سوریه و عراق در کشور (سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی) باید توضیح دهد مسببین شکل گیری داعش یعنی محور شیطانی آمریکا - عربستان در شرایط موجود از چه سهمی بیش از کشورمان در سوریه و عراق برخوردارند؟ باید توضیح دهد از نشر مطالبی از این دست از منبر نماز جمعه علیه سپاه قدس و فرمانده شریفش چه هدفی را تعقیب می کند؟ چرا علم الهدی امام جمعه مشهد تصور می کند مابه ازاء دفاع شهدای غیرتمند مدافع حرم کسب عددی منفعت مادی و سهم بازار در دو کشور است؟ آیا چنین تعبیری برای حدود دو هزار و پانصد شهید غیرتمند و پاک باخته مدافع حرم نیازمند برخورد جدی مسئولین ذی ربط نظامی ، قضایی و ستاد نماز جمعه نیست؟
5- ایکاش علم الهدی که با ملهم گویی مدعی است چه کسی باید توجه کند؟ پاسخگو باشد؟ از جسارت لازم برخوردار و با لحنی شریف خطاب به مسئول پرونده سوریه و عراق (سپاه قدس) طرح سوال می کرد ایکاش بجای نشر و تخریب اهداف والا و مقدس رزمندگان و شهدای مدافع حرمین متن و محتوای پیام رهبری معظم انقلاب در پاسخ به نامه خاتمه کار داعش ارسالی فرمانده فاتح اسلام سردار سلیمانی را مطالعه و اهداف مقدس مجاهدین جبهه ولایت را درک کرده بود.

گفتم: فارغ از درک و موضع گیری توهین آمیز و برداشت غیر قابل قبول و غیر قابل بخشش امام جمعه مشهد نباید نسبت به سهم یابی مناسب در دو کشور سوریه و عراق با هدف تعمیق عمق استراتژی پایدار کشورمان اقدام کرد؟
گفت: آقاجون جمهوری اسلامی ایران امروز و به یمن غیرتمندی مدافعین و شهدای مدافع حرم به سطحی فوق العاده از نعوذ معنوی در دو کشور دسته یافته است حضوری که باید به آرامی و با بهره گیری از رویکردهای غیر هیجانی و البته ماندگار به ترویج فرهنگ ایران دوستی اقدام نماید موضوعی که قطعا مسئول پرونده های سوریه و عراق با بهره گیری از توان کارشناسی و ظرفیت های تمام دستگاه ها و با زمان بندی مناسب و قابل دسترس پیگیری خواهد شد.

  تعداد بازديدها: 3518
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79572
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.