تاريخ انتشار: 17 مهر 1396 ساعت 23:09:15
طنز تلخ "گفتگو"(قسمت نودوششم)


گفتم: آقاجون سردار جعفری فرمانده کل سپاه خطاب به ترامپ گفته مطمئن باشيد که ما با وزارت امور خارجه و دولت مان یکی هستیم و دل هایمان یکی است
گفته جهت گیری دیپلماتیک و دفاعی جمهوری اسلامی ایران یکسان است هرچند ممکن است بیان آنها با هم تفاوت داشته باشد در اعلام مواضع علیه دشمنان و دشمنی های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هماهنگی در همه بخش های کشور وجود دارد مواضع وزیر امور خارجه کشورمان را بخش های دفاعی و امنیتی نیز دارند اما ممکن است نوع گویش و بیان ها متفاوت باشد.
گفت: نکات مذکور طی چهار سال گذشته مکرر توسط دکتر ظريف و همکارانش اعلام شده است تلاش مقذس ظريف برای اعلام همسويی در تمام ارکان نظام که متأسفانه توسط جريان سياسی اصولگرايی مورد هجمه و نخريب قرار گرفته است.
گفتم: اما اينبار موضوع مذکور از زبان سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه بيان شده است که احتمالا جريان مخالف دولت جرات مورد هجوم قرار دادنش را نخواهد داشت.
گفت: آقاجون ايکاش بسياری با استناد به بيان فرمانده کل سپاه درک کنند که دفاع از امنيت ملی و مقابله با دشمن نيازمند ادبيات و شيوه های مختلف و مکمل می باشد. اميدوارم از اين پس و حداقل موقتا تخريب کور برخی جريانات سياسی عليه وزارت خارجه و وزير ظريف کاسته و توجه خود را به عملکرد دشمن و ارائه حداقل يک راه عملی متمرکز کنند.

  تعداد بازديدها: 3277
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78291
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.