تاريخ انتشار: 14 مرداد 1396 ساعت 01:09:18
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت هفتاد و یکم)


گفتم: آقاجون کانل های تلگرامی با مواضع خاص مانند@SepehrAzadi و Freedomessenger طی دیروز و امروز تلاش کردند همگام با اقدام ضد ايرانی کنگره استکبار جهانی با انتشار اسامی چند هيات آفريقايی در کنار هيات حزب الله لبنان و حماس از فلسطين مراسم تنفيذ رياست جمهوری اسلامی ايران را تحقير کنند.
گفت: انقلاب اسلامی ايران بنابر فرمايش امام خمينی(ره) بر مبنای دفاع از حقوق مستضعفين عالم شکل گرفت و در حمايت آرمان آزادی فلسطين از چنگال صهيونيسم بين الملل هزينه های بسيار سنگينی متحمل شده است لذا حضور هيات بلند پايه حماس و حزب الله لبنان در کنار ساير هياتهای ورودی به ايران حتما در انديشه امام خمينی(ره) بسيار ارزشمند و برای تفکرات بر آمده از انقلاب اسلامی و برخلاف تصور گردانندگان کانال های تلگرامی مذکور افتخار آميز است.
گفتم: يعنی استقبال از هيات های ساير کشورهای مثلا اروپايی و غيره باعث افتخار نيست يا اصولا می توانستيم ورود هيات هايی از جنس آنها باشيم؟
گفت: اگر استقبال از هيات هايی مثلا غربی باعث افتخار بود که ايران در جشن های 2500 ساله شيراز ميزبان يکی از بزرگترين اجتماعاتی از اين دست بود آنها را داشتيم که انقلاب کرديم.
گفتم: منظور ترغيب مقامات بلند پايه غربی برای سفر رسمی به ايران است آنهم در شرايطی که آمريکا در صدد اعمال محدوديت مجدد جهانی عليه کشورمان می باشد.
گفت: حتما در صورت وجود اراده لازم داخلی می توانستيم امروز نيز مانند روزهای پس از برجام ميزبان دهها هيات عالی رتبه اروپايی و غيره در کشورمان باشيم.
گفت: آقاجون با توجه به سوابق مشابه اطمينان دارم اگر چنين نيز بود امروز بجای تحقير فهرست هيات های وردی به تهران با انتشار فهرست جديد و یبا اهداف تخريبی ديگری را مطرح می کردند که چرا اين همه هيات بلند پايه اروپايی برای شرکت در مراسم تنفيذ به کشورمان آمدند؟

  تعداد بازديدها: 3609
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77797
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.