تاريخ انتشار: 08 مرداد 1396 ساعت 20:47:05
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت شصت و هفتم)


گفتم: آقاجون به نقل از فياض شجاعی دادستان ديوان محاسبات اعلام شد به تخلفات دکتر محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور
سابق كه منجر به ضرر و زيان دهها هزار ميليارد تومان به بيت‌المال شده است رسيدگی و هفت حكم قطعی شامل ۵ پرونده نفتي و ۲ پرونده غيرنفتی عليه نامبرده صادر و به مجلس اعلام گرديد.
گفت: بله امروز می توان عليه دکتر محمود احمدی نژاد رييس جمهور حامی مستضعفين و احياکننده شعارهای انقلاب! رای داد، می توان عليه او سخنرانی کرد حتی می توان با گسيل دو مامور انتظامات و به شکلی غير آبرومندانه مانع ورود نامبرده به يک بيمارستان شد.
گفتم: يعنی تأکيد دادستان ديوان محاسبات در مورد تخلفات قطعی هزاران ميليارد تومانی احمدی‌نژاد رييس جمهور سابق که منجر به صدور حکم انفصال از خدمات دولتی هم شده است بايد بدليل رفتار غير اخلاقی برخی با نامبرده ناديده گرفته شود.
گفت: آقاجون گفتند احمدی نژاد بالغ بر هفت هزار ميليارد تومان در مغايرت با برنامه به حساب سازمان هدفمندی واريز کرده که باعث اختلال در روند نوسازی و افزايش ظرفيت توليد شده است که حتما نکته درست و کليدی در افزايش نرخ بيکاری و تورم بوده است اما نکته اينجا است تمام دشمنان امروزی مگر ياران و تشويق کنندگان ديروز نبودند!؟
گفت: احمدی نژاد حتما پولی از بيت المال و بودجه عمومی را به خانه نبرده است، جرايم احمدی نژاد به قول دادستان ديوان محاسبات از جنس قانون گريزی و حيف و ميل بودجه عمومی است، جرايم احمدی نژاد که منجر به صدور احکام قطعی شده است مربوط به ايجاد انحراف در مسير برنامه ريزی کشور و آسيب پذير ساختن توان توليد ملی است، مواردی که تماما مقامات عالی رتبه و نظارتی ديروز با علم به آنها به حمايت تام از نامبرده برخواستند، بنابر اين بايد تمامی جرياناتی که ديروز مردم را به رای احمدی نژاد ترغيب و تشويق کردند بايد امروز بهمراه رييس جمهور سابق پاسخگوی زيان های وارده به کشور و مردم باشند.

  تعداد بازديدها: 3826
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77713
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.