تاريخ انتشار: 06 مرداد 1396 ساعت 18:14:48
عرب ها حق ندارند پیروزی فلسطینی ها در مسجد الاقصی را مصادره کنند

کسی که از قدس و هویت اسلامی عربی آن دفاع کرد زنان و مردان و جوانان و کودکانی بودند که در قدس ایستادگی کردند و «بنیامبن نتانیاهو» نخست وزیر متکبر و تروریست اسرائیل را مجبور به عقب نشینی از تصمیم ها و موضع گیری های تروریستی اش کردند و مسجد الاقصی را از ورودی های الکترونیکی و ایست های بازرسی سربازانش آزاد کردند.

جماران، روزنامه رأی الیوم به آخرین تحولات اراضی فلسطین پرداخت و نوشت: ناگهان بسیاری شروع کردند به سخن گفتن درباره نقش شان در تحقق پیروزی بزرگ که در قدس اشغالی به دست آمد و نمود آن تن دادن دولت اشغالگر اسرائیل و سرخم کردنش و از بین بردن درهای الکترونیکی که در ورودی های مسجد الاقصی برای تجسس از نمازگزارن کارگذاشته شده بود. این بسیار از تشکیلات خودگردان فلسطین شروع شد و به پادشاه عربستان رسید و در نهایت نیز گفته شد که یک قرارداد اردنی بود.

این را با صدای بلند و از روی تریبون روزنامه «رأی الیوم» می گوییم که کسی که همه پیروزی را محقق کرد آن هم بدون هیچ کم و کاستی، فلسطینی هایی بودند که در شهر قدس با شجاعت و عزمی راسخ ایستادند و با همه راه حل های میانه مخالفت کردند و با نیروهای اشغالگر و دستگاه های سرکوبگرش مقابله کردند؛ آن هم با شجاعتی بی نظیر که همه رهبران عرب و ارتش های جرار شان فاقد آن هستند.

کسی که از قدس و هویت اسلامی عربی آن دفاع کرد زنان و مردان و جوانان و کودکانی بودند که در قدس ایستادگی کردند و «بنیامبن نتانیاهو» نخست وزیر متکبر و تروریست اسرائیل را مجبور به عقب نشینی از تصمیم ها و موضع گیری های تروریستی اش کردند و مسجد الاقصی را از ورودی های الکترونیکی و ایست های بازرسی سربازانش آزاد کردند.

آنان که نشست مقدماتی برای وزرای خارجه عرب در اتحادیه عرب تحقیر شده و منزوی و به حاشیه رانده شده را ناکام کردند حق ندارند دم از مسجد الاقصی و قدس اشغالی بزنند و ادعای یاری رساندن یا پشت آنها قرار گرفتن  بکنند یا ادعای مشارکت با فلسطینی هایی بکنند که از الاقصی دفاع کردند.اگر محاصره الکترونیکی و نظامی برداشته شد این اتفاق نه به دلیل آمریکا و دخالتش و نه در نتیجه تماس فلان یا بهمان رهبر و نه به دلیل«قاچاق» تروریست قاتل و اعضای سفارت اسرائیل در امان توسط دولت اردن صورت گرفته است بلکه به دلیل ایستادگی قهرمانانه اهالی قدس و مدافعان آن و مدافعان کرامت و مقدسات آن با خون های شان بود و نیز آمادگی شان برای گام نهادن در مقاومت تا آخرین قطره خون بود و نیز به دلیل ترس همه از آمریکا و اسرائیلی ها گرفته تا عرب ها از انفجار بزرگی که به دلیل انتفاضه کرامت پیش بینی شده در رویارویی با دولت اشغالگر و عرب های تحقیر شده، صورت گرفت.

حتی یک رهبر عربی این تروریسم اسرائیل در قدس اشغالی و تعدی به مسجد الاقصی را به دلیل ترس و وحشت از عصبانی کردن«دوست» شان یعنی نتانیاهو، محکوم نکردند و حتی یک بیانیه حتی از سر شرم و حیا توسط «ائتلاف عربی» یا «ائتلاف اسلامی» صادر نشد. اگر قدس و مسجد الاقصی اش مستحق یک بیانیه از این ائتلاف ها نیست حتی در حد یک بیانیه ساده، پس چه چیزی و چه کسی مستحق بیانیه است؟

فلسطینی هایی که در قدس اشغالی ایستادگی می کنند نه نیاز به ائتلاف های شما دارند و نه نیاز به ارتش های تان و نه نیاز به پایگاه های نظامی و هواپیماهای مدرن و پیشرفته آمریکایی تان دارند  که فقط مردم بی گناه را در یمن می کشند، به هیچ کدام از اینها هیچ گونه نیازی ندارند. شما در آزمون کرامت برای بار دوم و سوم و چهارم سقوط کردید.

قدس را به مردم شجاعش واگذار کنید. خانه ای که فلسطینی ها با خون خود و جان خود از آن حمایت می کنند به حال خود رها کنید. شما لیاقت آن را ندارید زیرا وجدان های شما خواب است  البته اگر وجدانی داشته باشید. شما به تروریسم اشغالگر نزدیک ترید تا به قربانی دادن و اخلاق و شهامت و شجاعت فلسطینی های مدافع قدس.

شما (رهبران عرب) همان کف روی آب هستید...اما آن که به درد مردم می خورد ایستادگی می کند و در دفاع از مقدساتی شجاعانه ایستادگی می کند و چشمانش شب ها خواب را به خود نمی بیند.اینها در مقابل ورودهای مسجد الاقصی ایستادگی می کنند و سجاده های نماز خود را به کفن هایی برای خود و شهدای شان تبدیل کردند.

  تعداد بازديدها: 1241
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77691
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.