تاريخ انتشار: 19 تير 1396 ساعت 20:44:56
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت پنجاه و پنجم)


گفتم: آقاجون ؛ جنتی دبير شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران به رييس جمهور توصيه کرد تا در کابینه آینده از نیروهای انقلابی استفاده کند جنتی تأکيد کرد اگر نیروی انقلابی وزیر ، استاندار و فرماندار شوند قطعا اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا می‌کند.
گفت: جنتی قبلا رييس جمهور و اعضای دولت نهم و دهم را نيروی به شدت ارزشی و انقلابی می دانست اما به مرور بعنوان مظهر طغيان و رويارويی با رهبری تعريف و مورد لعن و نفرين امثال جنتی هم قرار گرفتند.
گفتم: با فرض پذيرش ضعف و غلط در تشخيص و مصداق يابی که امثال جنتی در شناخت نيروی متدين ، ارزشی و انقلابی داشتند اصل ادعای کارآمدی نيروی متدين و انقلابی در تسريع روند سازندگی کشور که مورد مناقشه نيست؟
گفت: اگر تعريف امثال جنتی از نيروی متدين و انقلابی مبتنی بر معيارها و شاخص هايی باشد که اخيرا رهبری در سخنرانی مشهد(امسال) بيان کردند حتما مفيد و موثر خواهد بود.
گفتم: مقام معظم رهبری برای شناخت و تشخيص مصاديق نيروهای متدين و انقلابی به چه معيارها و شاخص هايی اشاره کردند؟
گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی امسال( 1 فروردين 96) در رواق امام خمينی(ره) حرم مطهر رضوی فرمودند:
1- هر جا مديريت انقلابی داشتيم کار پيش می رود و هر جا مديريت ضعيف ، غير انقلابی و بی حال داشتيم کارها کند می شود.
2- اگر مديريت در کشور متدين ، انقلابی و کارآمد باشد همه مشکلات حل خواهد شد.
3- بعد از انقلاب جمعيت کشور 2 برابر شده است اما ساخت راه 6 ، توليد برق 14 ، ظرفيت بنادر 20 ، ظرفيت سد مخزنی 30 ، توليد محصولات فولادی 15 ، توليد محصولات پتروشيمی 30 ، صادرات غير نفتی 57 و تعداد دانشجويان 25 برابر شده است.

گفتم: بنابر فرمايش اخير مقام معظم رهبری مدير متدين ، انقلابی و کارآمد کسانی خواهند بود که طی چهار دهه گذشته ايران را از جايگاهی که در 57 داشت به اعداد و ارقام مذکور رساندند و طبيعتا مديران مخل روند مذکور خواسته يا ناخواسته در زمره نيروهای متدين ، انقلابی و کارآمد جای نخواهند داشت.
گفت: البته بسياری از مديران مخل رشد و پيشرفت کشور می توانند متدينين انقلابی کم توان و ناکارآمد باشند افرادی که به فرمايش مقام معظم رهبری بدليل ضعف و بی حالی ناتوان از رفع مشکلات کشور بودند.
گفتم: با توجه به تعريف مقام معظم رهبری از معيارهای تدين ، انقلابیگری و کارآمدی و تأکيد آماری بر شاخص رشد و پيشرفت توليدی و علمی ملموس کشور برای تميز و تشخيص سره از ناسره واقعا اشتباه در انتخاب جايز است!؟
گفت: آقاجون شايد يکی از مولفه های بنيادين و مهم بصيرت افزايی که سالهاست مورد اصرار مقام معظم رهبری است دقيقا در تحقق همين نکته می باشد. بايد با اتکا بر بصيرتی که بر قدرت تشخيص ما بيفزايد در شناخت افراد متدين ، انقلابی ، ارزشی و کارآمد از طرح شعارهای هيجان انگيز و شورآفرين عبور کرده قادر به تشخيص و انتخاب متدين انقلابی توانمند باشيم چرا که بعنوان مثال افزايش 25 برابری ظرفيت دانشگاهی کشور بدون مجاهدت بی نظير مسئولان ، مديران و اعضای هيات علمی دانشگاه آزاد ممکن نبود. اگر بنای ساخت دهها سد مخزنی و نيروگاهی بعد از اتمام جنگ آغاز نمی شد افزايش ظرفيت 30 و 14 برابری ظرفيت سد و توليد برق رويايی دست نيافتنی باقی می ماند حتما مديران متدين ، انقلابی و کارآمد بودند آنانی که ظرفيت محصولات توليدی فولاد و پتروشيمی کشور را به 15 و 30 برابر رسانده و صادرات غير نفتی را به 57 برابر ارتقاء بخشيدند.

  تعداد بازديدها: 5934
   


 
20 تير 1396   
ارمغان
قلم فوق العاده ايه ....خدا خيرتون بده



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77479
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.