تاريخ انتشار: 01 خرداد 1396 ساعت 22:18:34
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت پانزدهم)


گفت: کيهان نوشته انتخابات تموم شد وقت کاره

گفتم: آقاجون يعنی کيهان خطشو از هم خطاش سوا کرده يکی از پيگيری شکايت ميگه، يکی خودشو ناظر بر رييس جمهور میدونه، يکی هم ميگه مديرای استانی رو دستگير ميکنيم.

گفت: سناتور مک کین گفته سفر ترامپ به عربستان پیامی قاطع به ایران بود
گفتم: يعنی که حکام برخی کشورهای همسايه بد جور افسرده و دپرس شدند.
گفت: طی يک سرقت مسلحانه از طلا فروشی در تهران ۶ نفر مصدوم شدند که دو نفرشون مامور بودند پس ناجا چيکار ميکنه
گفتم: با فعاليت وسيع و شبانه روزی ناجا هر از گاه يه خبر تلخ رو هم مي شنويم اما اگه ناجا فعال و پرتلاش نبود حتما بايد هر از گاه خبر يه ساعت سالم و امن رو مي شنيديم و مي ديديم.
گفتم: اميدوارم دو مامور مصدوم هم بزودی با کسب صحت و سلامت به همکاران پرتلاش ناجا ملحق بشند.
گفت: حسين الله کرم در انتخابات شورای شهر تهران با حدود 37 هزار رای در رديف 55 و ميثم مظفر فرزند حسين مظفر و داماد ابوطالبی نمايندگان مجلس نهم و مدير خيلی جوان تاکسيرانی تهران قاليباف در رديف 56 قرار گرفت.
گفتم: اولين و آخرين منتخب اين دوره شورای تهران بالغ بر يک ميليون و هفتصد و يک ميليون و صد هزار رای داشتند

گفتم: يعنی حسين الله کرم با چنين پشتوانه ضعيفی محق هستند در تمام امور سياسی ، اجتماعی و فرهنگی شهر و کشور مثل به آتش کشيدن سفارت عربستان و بسياری ديگر دخالت کنند.
گفتم: حتما انتصاب ميثم مظفر در پست مهم مديريت عامل تاکسيرانی تهران هم ارتباطی به جايگاه پدر و پدرخانمش نداشته اما اگر رانندگان تاکسی تهران و خانواده هاشون به ميثم رای مي دادند مي تونست حداقل صد هزار رای تهران رو بدست بياره
گفت: رييس ستاد انتخاباتی رئيسى ديشب به نقل از رييسی گفته تخلف موردی نبوده سازمان يافته بود.
گفتم: اولا بدليل اتمام انتخابات فعاليت سياسی ستاد مغاير قانون و جرم محسوب مي شود. دوما مقام معظم رهبوی دقيقا در پاسخ به چنين ادعايی در انتخابات 88 فرمودند بدليل روند و ساز و کار اجرايی انتخابات ايران چنين ادعايی باطل است.
گفتم: اميدوارم به مسيری نرند که نظام ناچار از برخورد قانونی و قهری با سران فتنه 96 بشه
گفت: رييسی 96 برخلاف موسوی 88 ادعای مهندسی انتخابات را بجای خيابان به شورای نگهبان ارجاع داده است.
گفتم: شرايط برای مدعی 88 و 96 کمی متفاوت است. اولا مقام معظم رهبوی اصل ادعای مهندسی و تخلف سازمانی را مضحک و ناممکن اعلام فرمودند. دوما دبير با نفوذ شورای نگهبان 88 رسما از مردم خواستند برای حذف موسوی تلاش کنند و شخصا در مراسم سخنرانی تبليغاتی احمدی نژاد حضور داشتند چنانکه در اين دوره ایشان مکرر از رييسی حمايت و يزدی در ميتينگ تبليغانی رييسی را همراهی کرد. سوما رييس جمهور پيروز امروز بر خلاف رييس جمهور 88 که 15 ميليون رای موسوی را خس و خاشاک خواندند رييس جمهور 96 فرمودند دست آراء مخالف را می بوسم.
گفت: کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد تخلف مهمی درانتخابات رخ نداده است انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به صورت آرام و با مشارکت گسترده مردم برگزار شد.
گفتم: اميدوارم رقبای انتخاباتی که از همراهی برخی از اعضای شورای نگهبان در فعاليت تبليغی نيز بهره مند بودند ادب رقابت را بجا آورده و پيروزی را رسما به رييس جمهور منتخب روحانی تبريک بگويند.
گفت: پرونده ثامن‌الحجج به سرپرست دادگاه‌ کیفری یک استان تهران مرجوع شد.
گفتم: نکته جالب اينکه اکثر موسسات مالی و اعتباری مثل کاسپين و ثامن الحجج در خراسان شکل گرفته و گسترش يافته است مسئولين بانک مرکزی و قضايی بايد پاسخ روشنی برای خراسانی بودن موسسات مذکور داشته باشند.

  تعداد بازديدها: 3897
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=76713
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.