تاريخ انتشار: 25 دي 1390 ساعت 17:01:52
تظاهرات "وال استریتی"ها علیه آل خلیفه

 اخبار رسیده از امان پایتخت اردن حاکی از آن است که شاهزاده «سلمان بن حمد آل خلیفه»، ولیعهد بحرین در پیامی محرمانه به «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن، از وی خواست تعدادی نیروی ویژه برای مقابله با انقلاب بحرین به منامه اعزام کند.

  

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از ایالات متحده آمریکا حاکی از آن است که تظاهر کنندگان وال استریت که حدود شش ماه است به تظاهرات و اعتراض علیه دولت آمریکا در شهرهای مختلف این کشور دست به اعتراض و تظاهرات زده اند، اعلام کردند که قصد دارند در اعتراض به جنایت های رژیم آل خلیفه علیه انقلابیون بحرین، در مقابل مقر کنگره دست به تظاهرات بزنند.

 

 در همین راستا «الیکسا آوبراین» از بنیانگذاران جنبش اعتراضی وال استریت آمریکا، ضمن اعلام این خبر، گفت: تظاهرات "وال استریتی"ها علیه آل خلیفه سه شنبه آتی، 17 ژانویه برگزار خواهد شد.

  

وی در ادامه افزود: انقلاب بحرین، مظلوم ترین انقلاب حال حاضر جهان به شمار می رود از همین رو ما در حمایت از انقلابیون این کشور دست به تظاهرات در مقابل مقر کنگره آمریکا خواهیم زد.

  

از سوی دیگر اخبار رسیده از امان پایتخت اردن حاکی از آن است که شاهزاده «سلمان بن حمد آل خلیفه»، ولیعهد بحرین در پیامی محرمانه به «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن، از وی خواست تعدادی نیروی ویژه برای مقابله با انقلاب بحرین به منامه اعزام کند.

  

گفته می شود در مقابل اعزام این تعداد نیروی اردنی به بحرین، شاهزاده «سلمان بن حمد آل خلیفه»، به پادشاه اردن وعده یک میلیارد دلار کمک بلاعوض کرده است.

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=7553
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.