تاريخ انتشار: 11 مهر 1395 ساعت 01:07:50
سید حسن خمینی قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را تبریک گفت

یادگار گرامی امام قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را تبریک گفت.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

کسب مقام سوم جام جهانى توسط فرزندان غیور سرزمین مان را _که بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران است _ به همه مردم شریفمان به خصوص بازیکنان و مربیان تبریک عرض مى کنم.

بزرگى کار عزیزانمان براى کسانی که با این ورزش آشنایى دارند بیشتر قابل فهم است. بازى زیبا و توانمندى روحى و تکنیکى و تاکتیکى این تیم جاى هیچ تردیدى در لیاقت و شایستگى تیم و مربى خوب آن باقى نمى گذارد. این تیم به راحتى مى توانست امشب در فینال باشد. یادتان باشد فوتسال همانند والیبال و بسکتبال است و در آن شانس و اقبال از کمترین میزان تأثیر برخوردار است. پیروزى فوتسالیست هاى ایران مقابل برزیل و بازى برتر و پیروزى مقابل پاراگوئه در کنار بازى خوب در برابر روسیه شاهد این مدعاست. همانطور که بازگشت تیم در بازى امشب پس از دو گل بد، حکایت گر فهم مربیان و شجاعت و قدرت بازیکنان است. 

یادش به خیر دوران نو جوانى به این نوع فوتبال ، فوتبال گل هندبالى مى گفتیم وآن را با توپهاى معمولى که توپ پنج بود، بازى مى کردیم، به همین جهت هم _بر خلاف گل کوچک که توپ هاى دو لایه پلاستیکى در آن بیشتر روى زمین جریان داشت_، معمولا توپ روى هوا بود. بعدها توپ هاى مخصوص این ورزش ابداع شد و توانایى هاى نوجوانان و جوان در بازى زمینى جلوه بهترى یافت. به نظر من ورزش ما امکان آن را دارد که در این نوع فوتبال به پله هاى بالاتر بیاندیشد.

  تعداد بازديدها: 1099
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=73670
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.