تاريخ انتشار: 03 مهر 1395 ساعت 00:14:33
تاریخ اینگونه تحریف مى شود!

جماران: راستى اگر کسى نداند از کجا مى شود فهمید که چه کسى فرمانده جنگ بوده؟ ریاست دولت در زمان دفاع مقدس با چه کسى بوده؟ و ...
یکی از مخاطبان با طرح این سئوال طی نامه ای که به پایگاه اطلاع رسانی جماران ارسال کرده، آورده است:
« امسال هم هفته دفاع مقدس آمد و باز صدا و سیما حلقه تبلیغات خود را تنگ تر و تنگتر کرد. راستى اگر کسى نداند از کجا مى شود فهمید که چه کسى فرمانده جنگ بوده؟ ریاست دولت در زمان دفاع مقدس با چه کسى بوده؟.....
برادران من ! حتى اگر امروز با هاشمى رفسنجانى مخالف هستید، به چه حقى تاریخ را تحریف مى کنید ؟به گونه اى که انگار نه انگار وى ،جانشین امام در جنگ بوده و از سال ٦٢ که پیروزى هاى ایران شروع شده ،او فرمانده همه ارتش و سپاه و بسیج ایران بوده؟ به چه حقى از خطبه هایش حرفى به میان نمى آورید که همه مردم را به خط مى کرد؟ حتى باید با چشم اشکبار بگویم در کلیپ هاى پخش شده، امام خمینى هم نقش کم رنگى دارد.
در هر صورت ، وقتى رهبر عزیز انقلاب فریاد مى زند مراقب تحریف امام و انقلاب باشید ، باید بدانیم تاریخ اینگونه تحریف مى شود:"اینکه نام فرمانده اصلى جنگ درحالیکه هنوز زنده است اصلا در صدا و سیما مطرح نشود. بقیه که جاى خود دارند."
از نگاه آقایان، دفاع مقدس ملک طلق برخى هاست که باید همه جا به کارشان آید. فراموش نکنیم دفاع مقدس مال همه مردم ایران است که به فرمان حضرت روح الله گرد هم آمدند و در این میان نقش هاشمى رفسنجانى بى نظیر است.  به عنوان جانباز و برادر دو شهید به او ، جانشین فرمانده کل قوا در روزهاى حماسه احترام نظامى مى گذارم.»

  تعداد بازديدها: 1385
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=73563
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.