تاريخ انتشار: 25 مرداد 1395 ساعت 17:57:00
دادگاه مالزی 7 متهم ربودن تاجر ایرانی را آزاد کرد

دادگاه مالزی روز دوشنبه 7 نفر از جمله دو مامور پلیس را که متهم به ربودن یک تاجر ایرانی در سال گذشته شده بودند، آزاد کرد.
به گزارش ایرنا، 'رادزیا کماروالدین' دادرس این دادگاه گفت: بازجویی ها می تواند با توجه به احضاریه ای که برای هر دو طرف (قربانی و شاکی) ارسال می شود، ادامه یابد.
'مانوج سینگ' 46 ساله تاجر، 'شهمیرزادی محمد ردزا' حسابدار، 'محمد هاکمل هیگوان' مدیر شرکت امنیتی، 'فریزاد آزمد ابوبکر' 33 ساله محافظ، سرجوخه پلیس 'خیر اکیازریل عزمی' 31 ساله، 'محمد عمران حنفی' 32 ساله، 'تان تیان چای' 45 ساله صاحب تعمیر گاه در خیابان امپنگ متهم به ربودن داتوک 'رضا منفرد' تاجر ایرانی در سال گذشته شده بودند.
به نوشته تارنمای 'نیو استریت تایمز'، هنگامی که این پرونده بررسی شد، وکلا درخواست کردند به دلیل عدم حضور شاکیان و فرد قربانی متهمان رفع اتهام شوند، اما این رفع اتهام به معنای تبرئه نیست.
آنها گفتند این برای سومین بار است که جلسه محاکمه برگزار شده و هر دو طرف شاکی و قربانی در دادگاه حضور نیافتند.
'افتل مریز محمد' معاون دادستان به دادگاه، گفت که آنها قادر به احضار تاجر و شاکی به دلیل سفر خارج از کشور دو طرف نبودند.
پلیس مالزی آذر ماه سال گذشته یک هفته پس از ربوده شدن این تاجر ایرانی در خیابان 'امپنگ هیلیر' شهر کوالالامپور، 15 نفر از جمله 7 پلیس را به اتهام ربودن یک تاجر ایرانی مقیم این کشور بازداشت کرد.
پلیس اعلام کرده بود که این تاجر در زمینه نفت و گاز فعالیت می کرد و دو روز پس از ربوده شدن در ایالت 'ملاکا' آزاد شد.
'لاو هونگ سون' معاون پلیس کوالالامپور، با استناد به تحقیقات اولیه اعلام کرد علت و انگیزه این آدم ربایی بدهی قربانی و طلب چند تن از مظنونین بوده است.

  تعداد بازديدها: 2056
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=72895
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.