تاريخ انتشار: 22 مرداد 1395 ساعت 23:03:24
امام عزیز پیش بینی کرده بود که پس از او به «حاج احمدآقا» حمله می کنند/ بارها تلاش کرد که آیت الله منتظری از روبرو شدن با امام کنار رود

روزی در خفا و امروز در ملأ عام به امین امام خمینی حمله می شود. قبلاً اغلب صدای بیگانگان از بیرون بلند بود و امروز کسانی از داخل همنوایی می کنند.

به گزارش جماران، در چند روز اخیر، نام رازدار امام و انقلاب دوباره بر سر زبان ها افتاده است؛ رازداری که برای حفظ مصلحت جمهوری اسلامی بسیار کم سخن می گفت و پاسخ بسیاری از منتقدانش را نمی داد. حالا، سید احمد خمینی حتی نیست تا سکوت کند و از کنار ناسزاها بگذرد. در عوض، یاران امام هستند و اندکی از گفتنی ها را یادآوری می کنند.

پس از حملات اخیر به سید احمد خمینی، بیت امام و برخی از یاران امام و انقلاب به آن واکنش نشان دادند. یکی از کسانی که امروز واکنش او منتشر شد، دکتر محسن رضایی است که در آن زمان فرمانده سپاه پاسداران بود.

متن یادداشت کوتاه دبیر مجمع در اینستاگرام به این شرح است:

سید احمد خمینی؛ سیاستمداری مجاهد و ایثارگر که مانند شمعى پای ملت ایران و امام سوخت. پیشنهادهایى مثل نخست وزیری بنی صدر را از اول انقلاب رد کرد و هیچ تلاشی هم برای جانشین شدن پدر بزرگوارش نکرد. در عوض، نقل قول ایشان از حضرت امام در رهبری مقام معظم رهبری بسیار تعیین کننده بود. او، بارها تلاش کرد که آیت الله منتظری از روبرو شدن با امام کنار رود.  
 
امام عزیز پیش بینی کرده بود که پس از او به احمداقا هجوم کنند. امروز، بی بی سی و آل سعود و اسراییل برای زیر سوال بردن امام، دور جدیدى از حملات به ایشان و سید احمد را شروع کرده اند.

  تعداد بازديدها: 1895
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=72875
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.