تاريخ انتشار: 30 تير 1395 ساعت 12:44:50
شهردار پیشین نیویورک: باید توافق هسته‌ای را لغو کنیم/ برجام میلیاردها دلار را به کشوری باز می‌گرداند که بزرگترین حامی تروریسم است

در واقع ما به آنها این پول را می‌دهیم تا تروریست‌هایی که ما و متعهدان‌مان را می‌کشند پیدا کنند. ما به آنها این پول را می‌دهیم،‌ آیا ما دیوانه هستیم؟
شهردار پیشین نیویورک در گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان گفت: ما باید یکی از بدترین توافق‌هایی که تاکنون صورت گرفته را لغو کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از اینترنشنال بیزینس تایمز، رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک که در دومین روز کنگره جمهوری‌خواهان با موضوع «دوباره آمریکا را امن می‌کنیم» سخنرانی می‌کرد، گفت: مردم در آمریکا نگران ایمنی خود هستند و از این‌که به لحاظ سیاسی دچار اشتباه شوند احساس وحشت کرده‌اند.

شهردار پیشین نیویورک در ادامه با بیان این‌که ما باید خود را به پیروزی بدون قید و شرط علیه تروریست‌ها متعهد کنیم، مدعی شد: این اقدام شامل لغو یکی از بدترین توافق‌های صورت گرفته می‌شود ـ توافق هسته‌ای اوباما با ایران که در نهایت به آنها اجازه می‌دهد تا به یک قدرت هسته‌ای تبدیل شوند و میلیاردها دلار را به کشوری باز می‌گرداند که بزرگترین حامی تروریسم است.

وی ادامه داد: در واقع ما به آنها این پول را می‌دهیم تا تروریست‌هایی که ما و متعهدان‌مان را می‌کشند پیدا کنند. ما به آنها این پول را می‌دهیم،‌ آیا ما دیوانه هستیم؟ دونالد ترامپ اطمینان خواهد یافت تا هرگونه توافقی با ایران اهداف اصلی سازمان ملل و متحدان‌مان یعنی یک ایران غیرهسته‌ای را تحقق بخشد.

دونالد ترامپ میلیاردر اهل نیویورک روز سه‌شنبه در جریان گردهمایی ملی حزب جمهوری‌خواه در شهر کلیولند ایالت اوهایو رسما نامزدی حزب شد.

  تعداد بازديدها: 1559
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=72424
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.