تاريخ انتشار: 18 آبان 1394 ساعت 21:19:36
حجت الاسلام مرتضی اشراقی در پاسخ به جماران: تصمیمم را برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس در وقت مقتضی اعلام می کنم

نوه گرامی امام خمینی(س) ظهر امروز دوشنبه از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی اشراقی در بدو ورود به بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور در غرفه پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، با استقبال خبرنگاران مطبوعات و رسانه های مختلف مواجه شد که عمده سئوالات آن ها پیرامون موضوع انتخابات آتی بود.

خبرنگاران عمدتا با بیان ضرورت حضور و تقاضاها برای حضور برخی اعضای بیت امام و نوادگان امام خمینی(س) در انتخابات آتی خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، سئوالات خود را پیرامون این موضوع مطرح می کردند.

نوه گرامی امام خمینی(س) درباره اینکه گفته می شود تقاضاهای زیادی از سوی گروه های سیاسی و افراد شاخص برای کاندیداتوری جنابعالی و سایر اعضای بیت حضرت امام در انتخابات آتی شده و می شود، گفت: بله این موضوع درست است و از بنده نیز تقاضاهای زیادی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است.

وی در این خصوص که چه تصمیمی برای حضور در انتخابات آتی گرفته است، افزود: در حال حاضر، مشغول بررسی هستم و هنوز تصمیم قطعی در خصوص کاندیداتوری نگرفته ام.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی اشرقی در عین حال تصریح کرد: تصمیمم را برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از انجام بررسی های لازم در وقت مقتضی اعلام می کنم.

نوه گرامی امام خمینی(س) در پاسخ به سئوالات مجدد خبرنگاران که سایر اعضای بیت امام و نوادگان ایشان چه تصمیمی در خصوص تقاضاها برای حضور در انتخابات آتی خبرگان رهبری و یا مجلس شورای اسلامی گرفته اند نیز عنوان کرد: بهتر است که از خود این عزیزان در این باره سئوال شود.

  تعداد بازديدها: 2214
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=68246
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.