تاريخ انتشار: 15 مهر 1394 ساعت 01:28:28
مفتی اهل سنت عراق: والله وهابیت ساخته دست یهود است

وی فقط مزدور یهود است و چیز دیگری نیست. والله داعش و محمد بن عبدالوهاب که پدر وهابیت است، صد در صد ساخته دست یهود هستند. اگر هم می خواهند بیایند و مرا بخاطر این حرف ها بکشند.

به گزارش شیعه آنلاین، شیخ احمد کبیسی، از مفتی های سرشناس اهل سنت عراق در چندی پیش در گفتگویی تلویزیونی بی سابقه ترین انتقادات را متوجه وهابیون و بنیانگذار این فرقه انحرافی کرد و آنها را ساخته دست یهود معرفی کرد.

وی همچنین ماهیت اصلی گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به داعش و سرکرده این گروهک تکفیری یعنی «ابوبکر بغدادی» و نیز «محمد بن عبد الوهاب» بنیانگذار فرقه ضاله وهابیت را همگی در یک خط مشی دانست و آنان را ساخته دست یهود دانست.

او در بخشی از اظهاراتش گفت: این حیوان درنده، أبوبکر البغدادی صدا مرا بشنود و بداند که قاتل حسین [علیه السلام] هم از وی با شرفت تر است. وی فقط مزدور یهود است و چیز دیگری نیست. والله داعش و محمد بن عبدالوهاب که پدر وهابیت است، صد در صد ساخته دست یهود هستند. اگر هم می خواهند بیایند و مرا بخاطر این حرف ها بکشند.

شیخ احمد کبیسی همچنین افزود: من نزد خداوند متعال مسئول حرف هایم هستم. والله برنامه ریزی یهودیان به گونه ای است که امت اسلامی را پاره پاره و تکه تکه کنند.

  تعداد بازديدها: 1355
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=67412
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.