تاريخ انتشار: 30 مرداد 1394 ساعت 00:46:47
استفاده داعش از سلاح‌هاي آمريکايي، اسرائيلي و سعودي

سخنگوي نيروهاي داوطلب مردمي عراق از استفاده تروريست‌هاي تکفيري از سلاح‌هاي اهدايي آمريکا،رژيم صهيونيستي، عربستان و ترکيه خبر داد.

"احمد الاسدي" سخنگوي نيروهاي داوطلب مردمي درباره اوضاع ميداني ديگر مناطق استان صلاح الدين و پاکسازي آنها از مخفيگاه‌هاي داعش گفت پيشروي در استان صلاح الدين با کندي صورت مي‌گيرد که يک مسئله تاکتيکي در چارچوب طرح راهبردي و همچنين به دليل وجود غيرنظاميان در برخي مناطق است.

وي تاکيد کرد هدف ما کاهش تلفات در صفوف غيرنظاميان و وارد کردن بيشترين خسارت‌ها و تلفات به دشمن است.

الاسدي از استفاده گروه‌تروريستي داعش از پهپاد شناسايي در داخل پالايشگاه بيجي خبر داد که به گفته وي، نيروهاي داوطلب مردمي آن را سرنگون کردند.

وي درباره عمليات آزادسازي الانبار گفت نيروهاي امنيتي و نيروهاي شجاع مردمي در حال حاضر در پنج کيلومتري شهر الرمادي هستند و فلوجه نيز تقريبا به طور کامل در محاصره نيروهاي امنيتي و نيروهاي داوطلب مردمي است.

الاسدي تاکيد کرد باندهاي تروريستي داعش از انواع سلاح‌ها از جمله سلاح‌هاي آمريکايي، اسرائيلي، سعودي و ترکيه‌اي استفاده مي‌کنند.

سخنگوي نيروهاي داوطلب مردمي عراق افزود ما به زودي کار آموزش مردم موصل را آغاز خواهيم کرد.

وي که با الفرات گفت‌وگو مي کرد،گفت عشاير صلاح الدين و الانبار در پايگاه عين الاسد در حال گذراندن دوره آموزش نظامي هستند و ما با آنها همکاري مي‌کنيم و آنها نيز در کنار ما مي‌جنگند و شجاعت خود را ثابت کردند.

الاسدي تاکيد کرد نيروهاي مردمي هيچ کار و فعاليت مشترکي با مشاوران نظامي آمريکا ندارند.

نيروهاي امنيتي و نيروهاي داوطلب مردمي طي روزهاي اخير تلفات سنگيني به تروريست‌هاي داعشي در استان‌هاي الانبار و صلاح الدين وارد کرده اند.
منبع: تسنیم

  تعداد بازديدها: 1605
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=66427
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.