تاريخ انتشار: 06 مرداد 1394 ساعت 20:52:22
ماجرای قمه زدن دختر جوان در اعتراض به فیلم رستاخیز

به گزارش شیعه آنلاین، ماجرای پخش فیلم "رستاخیز" از چندین ماه پیش جنجالی شده اما می توان گفت که در یک ماه اخیر شدت اعتراضات به پخش این فیلم چندین برابر شده به طوری که دستور عدم پخش آن در زمان فعلی صادر و به زمان دیگری - نامعلوم - موکول شده تا به اصطلاح رضایت مراجع تقلید و برخی مقدمات مورد نیاز در این زمینه انجام گیرد.

اما در این میان طی چند روز پیش تجمعی اعتراضی در برابر یکی از سینماهای تهران برگزار شد که در آن ده ها دختر و پسر جوان - با ظاهری نسبتا مذهبی - حضور یافتند و با سر دادن شعار، اعتراض خود نسبت به احتمال پخش این فیلم را نشان دادند.

در میان این جوانان معترض، تعدادی از دختران قمه به دست مشاهده می شدند که یکی از آنها با ضربات شدید قمه بر سر خود، شدید ترین اعتراض خود را نسبت به این اقدام نشان می داد.

کیلیپ قمه زدن این دختر جوان در حالی که نام مبارک "حیدر" را بر زبان جاری می کرد به سرعت و به طور بسیار گسترده در فضای مجازی منتشر شد.

در این میان برخی از وب سایت ها هم فورا این جوانان معترض و بخصوص این دختر قمه زن را به بیت برخی از مراجع تقلید قم نسبت دادند.

بر همین اساس خبرنگار شیعه آنلاین با هدف یافتن حقیقت به سراغ برخی از اعضا و وابستگان بیوت مراجع که در فضای مجازی از سوی برخی افراد مورد اتهام قرار گرفته و این دختر را به آن بیوت منتسب می دانند، رفت.

همه افرادی که خبرنگار شیعه آنلاین با آنها گفتگو کرده و صحت و سقم وابستگی این دختر و این معترضان به آن بیوت را جویا شد، به شدت خبر را تکذیب کرده و اعلام کردند که این افراد به هیچ وجه با بیت آنها ارتباط نداشته و مورد تأیید آنها نستند و اگر اعتراض یا اظهارنظر و یا موضع گیری در مسائل مختلف و حتی در مورد فیلم "رستاخیز" وجود داشته باشد، از طریق وب سایت رسمی وابسته به دفتر، اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، خبرنگار شیعه آنلاین با اعضا و وابستگان متعلق به بیت سه تن از مراجع تقلید قم گفتگو کرده که در فضای مجازی از سوی افراد مختلف مورد اتهام قرار گرفته اند لذا جا دارد افرادی که به دیگران اتهام می زنند - که البته در بیشتر موارد خود را متدین و مؤمن و بر حق می دانند - قبل از اتهام زنی به دیگران، حداقل یک دقیقه به روز قیامت فکر کنند.

  تعداد بازديدها: 2329
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=65951
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.