تاريخ انتشار: 04 مرداد 1394 ساعت 13:21:02
آمریکا پس از توافق هسته ای هم شیطان بزرگ باقی خواهد ماند / اسرائیل و برخی کشورهای خلیج فارس می خواهند توافق به نتیجه مطلوب نرسد

سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی از طریق شبکه تلویزیونی المیادین گفت: برخی تلاش می کنند در روابط ما با هم پیمانان مان به خصوص با ایران و سوریه شک و تردید وارد کنند.

به گزارش «انتخاب»، وی افزود: اسرائیل و برخی از کشورهای خلیج فارس تلاش می کنند توافق هسته ای ایران با غرب به نتیجه مطلوب نرسد.

سید حسن نصر الله در ادامه تصریح کرد: نه کشتن سران حزب الله و ترور معنوی ما و نه فشارهای اقتصادی مسیر و هدف ما را نمی تواند تغییر دهد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم فارغ التحصیلی فرزندان شهدا که با حضور شماری از مسئولان این حزب در بیروت برگزار شد به توافقنامه هسته ای ایران و 1+5 اشاره کرد و افزود این توافق نگرانی هایی به وجود آورده است و گفته می شود این توافق باعث تقویت حزب الله هم می شود و مقامات آمریکایی نیز در روزهای اخیر مشخصا به حزب الله اشاره کرده اند.

سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد بزرگترین نگرانی کنونی در منطقه ایران پس از توافق هسته ای و نیز حزب الله و نقش آن است.

دبیرکل حزب الله در ادامه به تلاش های آمریکا و اسرائیل برای ضربه زدن به مقاومت با حمایت برخی از رژیم های عربی اشاره کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم فارغ التحصیلی فرزندان شهدا که با حضور شماری از مسئولان این حزب در بیروت برگزار شد گفت: آمریکا قبل از توافقنامه هسته ای همچنان شیطان بزرگ بوده است و پس از آن نیز شیطان بزرگ باقی خواهد ماند.

سید حسن نصرالله گفت: ما به گرفتن کمک از ایران اسلامی افتخار می کنیم.

وی افزود اینکه آمریکا برخی شخصیتهای حزب الله را در فهرست تروریسم خود قرار داده است برای ما مایه افتخار است.

دبیر کل حزب الله تاکید کرد: دولت هایی که داعش را تحت پوشش مالی و رسانه ای خود قرار می دهند در حال پرداخت بهای اقدامات ناجوانمردانه خود هستند.

وی گفت: شکی نیست که کشور ترکیه از تروریست های داعش حمایت می کند و مرزهای خود را برای این گروهک تکفیری باز

  تعداد بازديدها: 2318
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=65912
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.