تاريخ انتشار: 03 مرداد 1394 ساعت 18:47:21
داعش امتداد وهابیت است / ویران کردن قبورائمه دربقیع برای تفرقه بین مسلمانان است

منفجر کردن استادیوم رمادی توسط داعش نشانه ای واضح از پی بردن آنان به این حقیقت است که جایگاهی در این شهر ندارند پس عامدانه دست به تخریب این ورزشگاه زدند.

به گزارش فرات نیوز؛ حجة الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانجی که خطبه های نماز جمعه نجف اشرف را در حسینیه فاطمیة الکبری ایراد می کرد، ضمن ستایش پیشروی های بزرگ نیروهای امنیتی و بسیج مردمی و آزادسازی بسیاری از مناطق و روستاها گفت: اوضاع به گونه ای شده است که نیروهای عراقی در آستانه ورود به رمادی قرار گرفته اند و پرچم عراق دوباره بر بالای ساختمان دانشگاه انبار برافراشته شده است.

وی تاکید کرد: انفجار استادیوم رمادی توسط داعش نشانی از شکست تروریست ها و درک آنان نسبت به این حقیقت است که هیچ جایگاهی در میان مسلمانان اهل سنت انبار ندارند.

قبانجی تصریح کرد: رمادی با شکست سنگین و تحقیر آمیز دشمنان ما آزاد خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تبریک به خانواده های شهداء به خاطر دست یافتن به مدال ارزشمند شهادت خطاب به آنان گفت: این نشان گرانقدر از سوی تمامی نیروهای رزمنده در جبهه های جنگ علیه داعش تقدیم شما شده است.

خطیب جمعه نجف افزود: جنایت منطقه "خان بنی سعد" انتقام وحشیانه داعش از پیروزی هایی بود که ما به دست آوردیم و همانگونه که رسانه ها اعلام می کنند از فجیع ترین جنایت های داعش محسوب می شود و جا دارد به خانواده های شهدای این حادثه تسلیت عرض کنیم.

قبانجی در محور دیگری از سخنان خود تصویب توافقنامه هسته ای ایران را تنها پیروزی ایران ندانست و عراق را نیز در این پیروزی شریک به حساب آورد. وی ضمن قدردانی از موضع حکیمانه رهبر ایران مبنی بر ایستادگی این کشور در کنار دوستان خود در عراق و سوریه گفت: این پیروزی در پی وادار کردن طرف مقابل به پذیرش حقوق هسته ای ملت ایران به دست آمد.

وی در ادامه گفت: ویران کردن قبور مطهر ائمه اطهار(علیهم السلام) در قبرستان بقیع طرحی برای تفرقه بین مسلمانان با سوء استفاده از باورهای دینی و درگیر کردن آنان به جنگ داخلی است.

قبانجی تاکید کرد: داعش امتداد وهابیت است و وهابیت طرح انگلستان برای ایجاد چند دستگی در جهان اسلام و سرگرم کردن و فرسوده نمودن مسلمانان توسط مسائل داخلی می باشد.

خطیب جمعه نجف در پایان تصریح کرد: امروز این حقیقت برای همگان برملا شده است که تروریسم ساخته و پرداخته وهابیت و دولت های استکباری است.

  تعداد بازديدها: 1779
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=65899
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.