تاريخ انتشار: 02 مرداد 1394 ساعت 10:10:45
شیعیان با شفاعت امام حسن (ع) به بهشت می‌روند

در روايتي از امام صادق(ع) قم حرم اهل بيت(س) است و علاوه بر اينکه اين شهر را حرم اهل بيت ناميده‌اند مقدر مطهر کريمه اهل بيت(س) حضرت فاطمه معصومه(س) در اين شهر واقع شده است که مايه خير و برکت است.
به گزارش شریان نیوز، آيت‌الله مرتضی مقتدايی، دبير شورای عالی حوزه‌های علميه: امام حسن(ع) مجتبي نخستين فرزند اميرالمومنين و فاطمه زهرا(س) و نخستين نوه پيامبر گرامي اسلام و سبط اکبر است.

امام حسن(ع) مجتبي نخستين فرزند اميرالمومنين و فاطمه زهرا(س) و نخستين نوه پيامبر گرامي اسلام و سبط اکبر است.

ايشان را ريحانه رسول الله لقب نهادند و ملت روزه‌دار در ماه مبارک رمضان سالروز اين ميلاد مبارک را عيد دانسته و اين فرخنده عيد را به نبي مکرم اسلام و پدر و مادر ايشان يعني امام علي(ع) و فاطمه زهرا(س) تبريک مي‌گويند.

در روايتي از امام صادق(ع) قم حرم اهل بيت(س) است و علاوه بر اينکه اين شهر را حرم اهل بيت ناميده‌اند مقدر مطهر کريمه اهل بيت(س) حضرت فاطمه معصومه(س) در اين شهر واقع شده است که مايه خير و برکت است و طبق نقل معصوم شيعيان با شفاعت ايشان وارد بهشت مي‌شوند و حرم اهل بيت در ميلاد کريم اهل بيت(ع) بايد حال و هواي خاص خود را داشته باشد و به استقبال اين روز مبارک برود.

در جايگاه پيشواي دوم شيعيان همين بس که جبرئيل اين ميلاد مبارک را تبريک گفته‌ و اميدواريم که به برکت اين عيد سعيد، در ماه مبارک رمضان مشمول عنايت و تفضلات پروردگار متعال قرار گيريم و لياقت حضور در ضيافت الله به نحو احسن نصيب ما شود.

  تعداد بازديدها: 2047
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=65888
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.