تاريخ انتشار: 24 تير 1394 ساعت 11:50:29
اطلاعیه ی موسسه ی خیریه ملائک در مورد جمع آوری زکات فطریه و کفاره

اطلاعیه ی موسسه ی خیریه ملائک

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین جهان و شیعیان حضرت علی(ع) و بویژه برادران آزاده و سرافراز و با درود به روح بلند حضرت حجت الاسلام  و المسلمین سید علی اکبر ابو ترابی (ره)     
این موسسه خیریه متولی حمایت و اداره و سرپرستی شبانه روزی دختران بی سرپرست و یتیم را بعهده دارد و ظرفیت این موسسه بالغ بر  20 نفر مددجو می باشد و تمام هزینه های جاریه از جمله حقوق پرسنل، آب و برق ،تلفن و درمان، تاسیسات و... این بچه ها از طریق کمک های مردمی و نیکوکاران عزیز و محترم اداره می شود. لذا یکی از راه های تامین این هزینه ها وجوهاتی از جمله صدقات و نذورات و فطریه و کفارات و ... می باشد که برای این بچه ها مصرف و استفاده میشود و لازم به ذکر است بچه های این مرکز نگهداری غالبا نابینا و با مشکلات جسمی از جمله نانیسم و ناتوانایی های جسمی و ذهنی و... روبرو می باشند که قطعا خیرات و نذورات و وجوهات که مردم خیر و مومن میپردازند و در راه این بچه ها مصرف می شود که مرضی خداوند مهربان می باشد.
لذا از دوستان عزیز آزاده خواهشمندیم حال که تعداد 5 نفر از دوستان شما متولی این راه خیر شده اند را با هدایت های خیرخواهانه و معنوی خود یاری فرمایید و به اقوام و دوستان و آشنایان خود نام بچه های ملائک را یادآوری فرمایید و ما خوشحال خواهیم شد که نذورات و فطریه خود را از طریق حساب بانکی(عابر بانک) موسسه  ملائک واریز نمایید.

خداوند نیکوکاران را دوست دارد و شما از نیکوکاران هستید.
از طرف هیات امنای موسسه خیریه ملائک
اکبر کریمی

شماره حساب سیبا     0107123333009     بانک ملی شعبه پارک قیطریه

شماره کارت           5649-9950-9911-6037             

سایت            Malaekcharity.ir

         ** هیئت انصارالخمینی (ره) حامی موسسه ی خیریه ی ملائک **

  تعداد بازديدها: 4645
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=65806
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.