تاريخ انتشار: 16 تير 1394 ساعت 05:26:24
فرارسیدن پنجمین سالگرد راه اندازی سایت انصارالخمینی(ره) گرامی باد

از تاریخ 16 تیر ماه 1389 سایت انصارالخمینی(ره) آغاز به کار نموده  و تا امروز 16 تیرماه 1394 (در پنجمین سالگرد) به فعالیت های خود ادامه  می دهد.

*توجه و اهتمام ویژه به دیدگاه ها و جایگاه استثنایی و والای حضرت امام خمینی(ره)، بیت مکرّم ایشان و انعکاس اخبار، سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری شاکله ی اصلی این سایت را تشکیل می دهد

*انتشار و حفظ تاریخچه ی هیئت انصارالخمینی(ره) از سال تاسیس(اردیبهشت 1358) تا کنون، با بهره مندی از اسناد، تصاویر بجا مانده و ثبت خاطرات، از اقدامات ارزشمندی است که در گوشه ای از تاریخچه انقلاب اسلامی میهن عزیزمان رقم خورده است.

*درجِ به هنگام گزارش ها و اخبار اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مصداق سخنان ماندگار شهید مدرّس است که می فرمایند: "سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست"

*تمامی مساعی و تلاش دست اندرکاران بر این است که همه روزه مطالب جدید و خواندنی برای کاربران گرامی تهیه می نماید.

*شایان ذکراست در این مدت بالغ بر 4،975،710 بازدید بعمل آمده و در حال حاضر متوسط بازدید روزانه بین 10 تا 15 هزار می باشد که به نوبه ی خود آمار قابل توجهی محسوب می گردد.

*همچنین تعداد12،765 پست در سایت درج گردیده است.

*گفتنی است تعداد 2،088 نظریه دریافت شده است.

*اطلاع رسانی به موقع ازفعالیت های هیئت و برخی مطالب درج شده درسایت بوسیله ی سیستم پیامک جهت بهره مندی اعضای محترم از دیگر فعالیت های شاخص می باشد.

*با استعانت از خداوند متعال و به شکرانه ی ماه مبارک رمضان "طرح ختم قرآن کریم" در سایت راه اندازی و بحمدالله از همان آغاز با استقبال شایانی مواجه گردیده است.

*در تاریخ 10 اردیبهشت ماه 1393 با مطالعات کارشناسی و بهره مندی از نظرات شما کاربران گرامی صفحه جدید سایت به شکل فعلی  رونمایی شد.

*استفاده از تصاویر شهدا در اسلاید صفحه ی نخست به مدت یک ماه طبق تاریخ شهادت از دیگر فعالیت های در حال  انجام است.

*انعکاس زندگی نامه و تصاویر دیده نشده ی شهدا و مرحومین هیئت و دیگر چهره های ماندگار از اقدامات قابل بیان می باشد

*این سایت بصورت صلواتی اداره می گردد و گردانندگان آن اجر معنوی و اخروی خود را از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایند

امید است با ارشادت مستمر شما کاریران محترم در غنای روز افزون این سایت بیافزاییم "ان شاءالله "

  تعداد بازديدها: 5157
   


 
16 تير 1394   
حمید
از خداوند متعال برای شما عاشقان دلسوخته اهل بیت (ع) و پیروان واقعی خمینی کبیر (ره) و ولایت مدار و رهروان استوار شهداء ، توفیق روز افزون مسئلت داریم. به امید پیام شما در پنجاهمین سال راه اندازی سایتتان و ظهور حضرت حجت (عج)



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=65700
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.