تاريخ انتشار: 04 خرداد 1394 ساعت 23:00:53
سید علی خمینی در نامه ای به حجه الاسلام والمسلمین انصاری: در آستانه افتتاح حرم مطهر امام(س) از زحمات و تلاش های سالیان سال شما تشکر می کنم

حجه الاسلام والمسلمین سید علی خمینی در نامه ای به حجة الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری از سالها مجاهدت و تلاش وی در ساخت حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران، متن این نامه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار، جناب حجة الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدعلی انصاری

توفیق رفیق شد و هفته ی گذشته از کارگاه ساخت حرم مطهّر امام خمینی (س) بازدید کردم. و از نزدیک تلاش بی وقفه ی کارگران زحمت کش آستان مقدّس را نظاره گر شدم.

هنگامی که به کارکنان مجموعه خدا قوت می گفتم، به ذهنم آمد که ما در تمام این مدت یک خسته نباشید "خشک و خالی" هم به شما نگفته ایم!

"شما" که از سالهای ابتدای انقلاب در کنار "پدرم" در خدمت امام بودید و پس از امام نیز صادقانه و مخلصانه در کارگاه ساخت حرم مطهر آن پیشوای روشن روان خدمت کردید و با کمترین توقع، بیشترین زمان عمر خویش را در این مسیر صرف نمودید.

"شما" که در تمام این سالها، با سکوت و صبر و مجاهدت و نجابت به کار در مجموعه آستان مقدس مشغول بودید و شب و روز نداشتید و آن چه داشتید در این مسیر گذاشتید.

"شما" که در زمان حیات مرحوم یادگار امام (ره) مورد اعتماد کامل ایشان بودید و پس از ارتحال ایشان نیز مورد وثوق بیت امام به ویژه برادر گرامی ام و استاد بزرگوارم حضرت حجة الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی بوده اید.

باری؛ هنگامی که به زحمت کشان حرم خدا قوت گفتم، به ذهنم آمد که ما در تمام این مدت، تنها انتقاد کرده ایم و از اشتباهات گله نموده ایم (وبه قول پدرم: دیکته ننوشته غلط ندارد) اما آن سان که بایسته بوده از "شما" تقدیر و تشکر نکرده ایم.

جناب آقای انصاری!

بدین وسیله و در آستانه افتتاح حرم مطهر امام راحل (س) بر خود فرض می دانم که از زحمات و تلاش های سالیان سال شما به نوبه خود تشکر کنم. خداوند به شما أجر خیر و عمر با برکت عطا فرماید.

در این فرصت بر خود لازم می دانم که دست یکایک خدمتگزاران، کارگران و کارمندان آستان مقدس امام را ببوسم و از خداوند برایشان بهترین ها را آرزو کنم.

خداوند ما را در این دنیا لحظه ای از امام و آرمانهای امام جدا نکند و در آخرت نیز با او سر سفره اهل بیت عصمت و طهارت محشورمان کند.

والسلام علیکم ورحمة الله

سید علی خمینی

اردیبهشت 94

  تعداد بازديدها: 1295
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=65007
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.