تاريخ انتشار: 01 خرداد 1394 ساعت 23:57:56
یک کشته و 2 زخمی در حمله موشکی حوثی ها به خاک عربستان سعودی

در حملات موشکی حوثی های یمن (گروه انصار الله) به روستای مرزی عربستان، یک سعودی کشته و دو شهروند دیگر این کشور کشته شدند.
 
به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حمله موشکی از خاک یمن به استان مرزی ظهران در جنوب عربستان سعودی یک شهروند غیرنظامی عربستان سعودی کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
حوثی ها این حملات موشکی را برعهده گرفته اند.

در دو ماه اخیر بارها مرزهای زمینی عربستان و یمن به صحنه درگیری شدید مسلحانه میان نظامیان ارتش سعودی و اعضای مسلح حوثی ها تبدیل شده است.

حملات هوایی ائتلاف سعودی به حومه شهر صنعا پایتخت یمن

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) نوشت: در حمله موشکی از خاک یمن به روستای الحصن در ساعت 18:30  عصر پنجشنبه، یک شهروند غیرنظامی سعودی کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی "المسیره" وابسته به حوثی های یمن (گروه انصارالله) نیز اعلام کرد که اعضای نظامی این گروه توانستند وارد بخش هایی از مناطق مرزی عربستان شوند و مراکز نظامی ارتش سعودی را مورد هدف قرار بدهند.
 
از دو ماه گذشته تاکنون ارتش عربستان سعودی در راس ائتلاف نظامی متشکل از 12 کشور حملات گسترده هوایی، زمینی و دریایی علیه یمن به ویژه مواضع حوثی ها و نظامیان حامی علی عبدالله صالح آغاز کرده اند. این حملات همچنان ادامه می دهد.

  تعداد بازديدها: 1525
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=64941
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.