تاريخ انتشار: 31 فروردين 1394 ساعت 16:11:46
استانی که 7000 نیروی مازاد اداری دارد

استاندار گلستان از هفت هزار نیروی انسانی مازاد در دستگاه های اداری و اجرایی استان خبر داد و گفت: هر ساله بخش زیادی از اعتبارات صرف پرداخت حقوق این افراد می شود.

حسن صادقلو روز دوشنبه درمراسم معرفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان با تاکید بر ضرورت چابک سازی نیروی انسانی در ادارات و نهادهای استان اظهار داشت: با چابک سازی نیروها می توان این اعتبارات را در حوزه عمرانی صرف کرد.

وی، کیفی سازی نیروها را از رویکردهای اصلی استان درسال جاری برشمرد و افزود: توسعه مدیریت و منابع انسانی که از معاونت های حساس و مهم استانداری است ،باید دراین خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

صادقلو، توجه به معیشت کارمندان را از دیگر نکات ضروری دانست و اضافه کرد: توجه به این نکته مهم که بر رفتار و نوع خدمت آنان به مردم و نیز بر منزلت کارمندان تاثیرگذار است باید مورد توجه قرار گیرد.

وی، توجه به آموزش و پژوهش را از دیگر نکات مورد توجه در این حوزه دانست و تصریح کرد: باید با فعالیت های پژوهشی و نیز آموزش نیروها در جهت کیفی سازی نیرو بویژه تجهیز نیروی انسانی در استانداری ، فرمانداری ها و بخشداری ها و تحقق استان مجازی اقدام شود.

استاندار گلستان درادامه ضمن قدردانی از تلاش های عباس نیاوند معاون قبلی توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، محمود ربیعی را بعنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان نیز دراین جلسه بابیان اینکه ناوگان نیروی انسانی در ادارات و نهادهای استان فرسوده است، از اقدامات لازم برای چابک سازی و کیفی سازی این نیروها درسال جاری خبر داد.

محمود ربیعی همچنین با اشاره به افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان مجموعه وزارت کشور علاوه بر 14 درصد کلی افزایش حقوق کارکنان دولت درسال 94، گفت: با این افزایش حقوق بخشی از مشکلات مالی و معیشتی کارکنان رفع می شود.

وی نوسازی و تغییر چارت سازمانی ادارات و نهادها بویژه استانداری و توجه ویژه به آموزش کاربردی نیروی انسانی را از برنامه های این معاونت درسال جاری برشمرد و بر همکاری و همدلی مسوولان در پیشبرد اهداف تاکید کرد.

از سوابق اجرایی محمود ربیعی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان می توان به فرمانداری شهرستان های گرگان، کردکوی و گنبدکاووس، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، فرماندهی سپاه مینودشت و مشاور استاندار گلستان اشاره کرد.

عباس نیاوند معاون قبلی توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان مدتی قبل از این سمت استعفاء داد.

منبع:  ایرنا

  تعداد بازديدها: 1482
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=64452
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.