تاريخ انتشار: 07 فروردين 1394 ساعت 11:32:20
کشته شدن سرکرده گروه تروریستی احرار الشام در سوریه

ایرنا – یک گروه کنشگر سوریه روز جمعه اعلام کرد که در جریان حمله گروه های تروریستی به نیروهای دولتی این کشور در شهر ادلب، ابوجمیل القطب نفر دوم گروه تروریستی احرار الشام کشته شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیروت، سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه مستقر در انگلیس افزود: در درگیری میان گروه های تروریستی و نیروهای ارتش و مردمی مستقر در ادلب در شمال غربی سوریه، که از روز سه شنبه آغاز شد، 71تن از جمله دستکم 37 تروریست و 34 تن از نیروهای مردمی هوادار دولت، کشته شده اند.

نیروهای دولتی سوریه همچنان بر شهرک های جسر الشغور و اریحا، فرودگاه نظامی ابوظهور و 5 پایگاه نظامی استان ادلب مسلط هستند.

این گروه ناظر بر اوضاع سوریه افزود که تروریست ها از جمله جبهه النصره وابسته به القاعده در این تهاجم، 17 پاسگاه نیروهای دولتی را در اطراف این شهر اشغال کرده اند.

گروه های تروریستی در این تهاجم اقدام به گلوله باران شدید شهر کرده و نیروهای دولتی نیز پاسگاه ها و سنگرهای جدیدی برپا کرده اند.

بخش هایی از استان ادلب در اشغال جبهه النصره قرار دارد، اما شهر ادلب مرکز آن همچنان تحت تسلط نیروهای دولتی می باشد.

گروه های تروریستی در تهاجم چهار سال اخیر خود تنها توانسته اند شهر رقه مرکز استانی به همین نام در شمال سوریه را اشغال کنند که اکنون به پایگاه اصلی گروه تروریستی داعش تبدیل شده است.

بحران سوریه که با عملیات ناکام گروه های تروریستی برای سرنگون کردن دولت این کشور آغاز شد، وارد پنجمین سال خود شده است.

  تعداد بازديدها: 1671
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=64079
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.