تاريخ انتشار: 03 اسفند 1393 ساعت 18:55:13
مبارزان کرد در قفس داعش + عکس

جماران، در فیلم منتشر شده توسط عناصر داعش ۲۱ نیروی کُرد با لباس نارنجی در قفس فلزی قرار داده و در خیابان‌های کرکوک گرداندند.
 ویدئو منتشر شده روز یکشنبه توسط گروه تروریستی داعش به نمایش گذاشتن مبارزان پیشمرگه کرد در قفس را در خیابان‌های کرکوک به تصویر کشیده است.
این ویدئو ۲۱ اسیر شامل ۱۶مبارز پیشمرگه، دو افسر ارتش عراق  و سه پلیس از کرکوک را نشان می دهد.
اسیران با لباس های نارنجی رنگ در حالی که سرشان پایین است به سمت قفس های مربعی شکل که با بتن احاطه شده است، هدایت می شوند در حالی که تروریست‌ها سلاح هایشان را حمل می کنند.
گروه تروریستی داعش که ۵۰ شهروند عراقی را در شهر هیت در شمال غربی شهر رمادی زنده سوزانده است روز شنبه نیروهای پیشمرگه را که اعلام شده قبلا در استان کرکوک عراق به اسارت گرفته‌اند در خیابان‌های کرکوک گرداندند.
در ویدئو منتشر شده عناصر داعش ۲۱ نیروی کُرد را با لباس نارنجی در قفس فلزی قرار داده و در خیابان‌های کرکوک گرداندند. آنها نیروهای پیشمرگه را ملحد، کافر و خوک خطاب قرار داده و تهدید کردند آنها را خواهند سوزاند.
گروه تروریستی داعش که طی هفته‌های اخیر در درگیری با نیروهای پیشمرگه کُرد متحمل شکست‌های متعددی شده‌ و کرد‌ها مناطق وسیعی در مرز با منطقه کردستان در موصل را بازپس گرفتند برای عقده‌گشایی و جبران شکست‌ها دست به هرکاری می‌زنند.
در این ویدئو مردی با محاسن و سربندی سفید رنگ به پیشمرگه‌ها درباره مبارزه با داعش هشدار می‌دهد.
سپس قفس ها در پشت کامیون‌هایی به صورت رژه نمایش داده می‌شوند و ده‌ها ساکن و مرد مسلح به تماشا ایستاده‌اند.
تاریخ و محل ویدئو مشخص نشده است، اما منابع کرد به خبرگزاری فرانسه اظهار کرده اند یک هفته پیش در بازار اصلی حویجا در ۵۰ کیلومتری کرکوک که در محاصره داعش است، فیلم برداری شده است.
در این ویدئو به وضوح هیچ نوع تهدیدی برای اسیران وجود ندارد اما در پایان آنان در مقابل مردان نقابدار که اسلحه‌های اتوماتیک و سلاح سنگین در دست دارند زانو می‌زنند.
همچنین در این ویدئو صحنه‌های قبلی از جمله کشتن  معاذ کساسبه خلبان اردنی که زنده در قفس سوزانده شد و اعدام ۲۱ مسیحی قبطی وجود دارد .
حیوا راش فرمانده پیشمرگه در کرکوک به این خبرگزاری گفت: گروگان‌ها پیشمرگه در تاریخ ۳۱ ژانویه زمانی که مبارزان حمله تروریستی داعش به کرکوک را دفع کردند، اسیر شدند.
گروه تروریستی داعش در سال گذشته  بخش‌هایی را در مرز سوریه و عراق به عنوان گستره خود مصادر کرد و جنایت‌های هولناکی را مرتکب شدند.
عکس: ویدئو منتشر شده
مترجم: گلناز سادات غفاری

  تعداد بازديدها: 1620
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=63697
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.