تاريخ انتشار: 26 دي 1393 ساعت 11:38:44
هراس رژیم صهیونیستی از تقویت توان حزب الله


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، سازمان های امنیتی در رژیم صهیونیستی بر این باورند رویارویی آینده با جنبش حزب الله به شدت خشونت بار خواهد بود و باعث از بین رفتن روحیه و قدرت ملی اسرائیلی ها خواهد شد.
"حسن حجازی" خبرنگار این شبکه  افزود: روزنامه صهیونیستی معاریو با بیان ارزیابی سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل از نتایج رویارویی آینده با جنبش حزب الله تاکید کرد: این رویارویی بسیار خشونت بار و بی سابقه خواهد بود.
این روزنامه به ارزیابی این سازمان ها از افزایش توان حزب الله از سال 2006 اشاره و تاکید کرد حزب الله انبارهای خود را از تسلیحات پیشرفته پر کرده که اسرائیل پیش از این با آن روبرو نشده است که می توان به پهپادهای انتحاری، موشک های دقیق ضد کشتی و هواپیما اشاره کرد.
این روزنامه این تسلیحات را بخشی از فهرست تسلیحاتی حزب الله در رویارویی با اسرائیل در جنگ احتمالی برای هدف قرار دادن سراسر فلسطین اشغالی اعلام کرد.
این روزنامه مدعی شد: نیروهای حزب الله در رزمایش اخیر ارتش ایران برای آشنا شدن به چگونگی استفاده از تسلیحات دفاعی و تهاجمی جدید مشارکت داشتند. این روزنامه احتمال داد که این تسلیحات جدید در اختیار حزب الله باشد ولی تاکید کرد این اطمینان وجود دارد مبارزان حزب الله به خوبی آموزش استفاده از این تسلیحات را فراگرفته اند.
این روزنامه صهیونیستی با اشاره به افزایش توان تهاجمی حزب الله تاکید کرد: این توان ممکن است عمق اسرائیل را به صورت گسترده هدف قرار داد و بر توان دفاعی ارتش اسرائیل تاثیر داشته باشد و طرح های جنگی آن را مخدوش کند. همچنین این روزنامه به خطرات پهپادهای انتحاری توجه کرد. به راحتی می توان این پهپادها را به صورت انفرادی ارسال کرد و این پهپادها بخشی از موضوعات غافلگیرکننده در جنگ آینده خواهد بود.
 

  تعداد بازديدها: 1580
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=63195
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.