تاريخ انتشار: 29 مهر 1393 ساعت 00:39:27
رشد سريع مذهب تشییع در روستاهای مصر

به گزارش شیعه آنلاین، یکی از پایگاه های خبری مصری با انتشار مطلبي فاش کرد که شیعیان در مصر روز به روز در حال افزايش هستند و اقدام به نشر فکر و مذهب خود می کنند و تاکنون توانسته اند نتایجی هولناک بدست آورند.

"المصریون" در عنوانی نوشت که هم اکنون سیاست شیعیان در مصر به روستاهای کشور متمرکز شده است. شیعیان با اهدای کتب خود به روستاییان توانسته اند عده ی زیادی از افراد ساده و جاهل را به سمت خود بکشند و این مسأله برای مصر خطرناک به شمار می رود.

المصریون در ادامه با اهانت به فرهنگ غنی تشییع نوشت: شیعیان فرهنگ خود زنی و گریه را در بین مردم اشاعه می کنند که این فرهنگ باعث افسردگی و کوتاهی عمر می شود.

این پایگاه خبری خطاب به عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری این کشور نوشت: "انور سادات" و "حسنی مبارک" و حتی "محمد مرسی" سیاست های خوبی در مقابل شیعیان داشتند، رؤسای سابق نگذاشتند که "رافضی"ها کوچک ترین حرکتی در کشور داشته باشند، سیسی باید سیاست های خود را در مقابل شیعیان تغییر دهد.

المصریون از الازهر مصر خواسته است که در مقابل شبهات شیعه در جامعه ی فعلی مصر قد علم کند و به شبهات مردم پاسخگو باشد.

هم اکنون رافضی ها در استان های هم جوار با سودان در حال تبلیغ فکر خود هستند، آنها با پشتیبانی ایران میل به آن دارند که یک اقلیم شیعی میان مردم مصر و سودان راه اندازی کنند.

هم اکنون جمعیت شیعیان مصر از مرز پانزده هزار نفر گذشته است و این آمار، آمار بی سابقه ای گزارش شده است.

  تعداد بازديدها: 1241
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=62278
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.