تاريخ انتشار: 28 مهر 1393 ساعت 00:57:43
معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي: هر هيئت مذهبي يک رسانه تبليغي است

حجت‌الاسلام روحاني نژاد، در جمع مسئولين هيئات مذهبي شهرستان هاي شهريار و ملارد از هيئات مذهبي به‌ عنوان رسانه هاي تبليغي ياد کرد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان تهران، گردهمايي مسئولين و امناي هيئات مذهبي شهرستان هاي شهريار و ملارد با سخنراني حجت‌الاسلام حسين روحاني نژاد، معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي برگزار شد.

وي در اين گردهمايي با اشاره به کارکردهاي رسانه اي هيئات مذهبي گفت: در اين راستا هيئات مذهبي بايد معارف اسلامي و قرآني را به مخاطبين انتقال دهند.

روحاني نژاد همچنين بر ضرورت ارتباط و هماهنگي کامل مسئولين هيئات مذهبي با مساجد تاکيد کرد و افزود: محور برنامه هاي هيئات مذهبي بايد در مساجد باشد و اين موضوع همت مسئولين هيئات مذهبي را مي طلبد.

معاون فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي در خاتمه سخنان خود اهميت توجه به جوانان در هيئات مذهبي را خاطرنشان کرد و گفت: انتقال پيام عاشورا و تبليغ در فضاي مجازي منوط به حضور جوانان در هيئات مذهبي است.

حجت‌الاسلام رضازاده، رئيس تبليغات اسلامي شهريار نيز در ابتداي اين مراسم و پيش از سخنراني روحاني نژاد با اشاره به سابقه تاريخي تشکيل هيئات مذهبي در زمان آل بويه گفت: در دو دهه اخير و بر اساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري، هيئات مذهبي به برآورد کننده منويات حسيني تبديل شده اند و بر اين اساس بايد هيئات مذهبي پيام عاشورا را در دنيا طنين انداز کنند.

رضازاده همچنين بر ضرورت توجه به مسائل محتوايي در کنار آداب شکلي تشکيل هيات تاکيد کرد و گفت: هيئات مذهبي از ظرفيت مجالس و محافل ديني در راستاي گسترش و ترويج فرهنگ حسيني به نحو مطلوب استفاده کنند.

گفتني است اين گردهمايي روز جمعه ۲۵ مهرماه در مصلي نماز جمعه شهريار برگزار شد.

  تعداد بازديدها: 1372
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=62275
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.