تاريخ انتشار: 27 شهريور 1393 ساعت 13:36:39
واکنش مجدد حضرت آيت الله سيستاني درباره آیت الله نمر

به گزارش شيعه آنلاين، اخبار رسیده از نجف اشرف حاکی از آن است که مرجعیت عالیقدر حضرت آیت الله سید «علی سیستانی» در خصوص محاکمه و بازی آشکار رژیم آل سعود موضع گرفت و این امور را محکوم کرد.

در همين راستا خبرگزاري "براثا" ضمن اعلام اين خبر نوشت: مرجعیت نجف اشرف این بار از وزارت خارجه ی عراق درخواست کرده که در مورد محاکمه آیت الله نمر موضع بگیرند، و این مورد را محکوم کنند.

لازم به ذکر است در روزهای گذشته، حضرت آيت الله سیستانی از «فؤاد معصوم» رئیس جمهور جدید عراق خواست به منظور جلوگیری از اعدام شیخ «نمر النمر» در عربستان سعودی، دخالت کند.

عربستان سعودی، آيت الله النمر روحانی برجسته این کشور را به تحريک افکار عمومي و جدايي طلبي مناطق شيعي از عربستان، متهم و بازداشت کرده و اخیرا شنيده شد که قرار است وي را به اعدام محکوم کنند اما برخي رسانه هاي سعودي فاش کردند که قرار است او 17 سال حبس محکوم شود.

بر اساس این گزارش، منابع آگاه بدون پرداختن به جزئیات، تاکید کردند که پیام حضرت آیت الله سیستانی حاوی تهدید بزرگی برای عربستان است.

در مقابل، رئیس جمهور عراق نیز به مرجع شیعیان عراق اعلام کرد که درباره این موضوع با مقامات عربستان سعودی تماس خواهد گرفت.

در پایان لازم به ذکر است که جلسه صدور حکم نهایی برای شیخ نمر،‌ رهبر شیعیان عربستان به 23 مهر ماه موکول شد.

  تعداد بازديدها: 1876
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=61915
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.