تاريخ انتشار: 24 شهريور 1393 ساعت 23:49:24
روایت وزیر اطلاعات از نعمت بزرگ مردم ایران

وزیر اطلاعات گفت: توطئه‌های زیادی در سال‌های گذشته علیه کشورمان طرح‌ریزی و اجرا شده که خوشبختانه تاکنون تمامی آنها توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی شده است.
به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی عصر امروز در مراسم بزرگداشت درگذشت آیت‌الله شیخ محمدتقی نصیری از مؤسسان حوزه علمیه سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: توطئه‌های بسیاری را در سالیان اخیر از سوی دشمنان اسلام و انقلاب علیه ایران اسلامی و مردم کشورمان شاهد بوده‌ایم که با یاری خداوند متعال و تلاش کارگزاران نظام همه آنها نقش بر آب شده است.
وی گفت: خوشبختانه در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عالم و فقیهی با درایت و قابل اتکا در کشورمان وجود داشته که سبب شده است تا دشمنان در پیگیری اهداف خود نتوانند به موفقیتی برسند. 
علوی با بیان اینکه اتکای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورمان در همه این سال‌ها به مردی بوده است که از همه جهات عالم و فقیه هستند، تصریح کرد: ولایت فقیه و پیروی از این اصل اساسی سبب شده است تا ایران اسلامی و انقلابی که با خون هزاران جوان ایرانی بنا نهاده شد، برابر انواع توطئه‌‌ها، دسیسه‌ها، نیرنگ‌ها و تلاش‌های دشمن مصون بماند. 
وزیر اطلاعات حفظ انقلاب را از اوجب واجبات دانست و گفت: 35 سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته است و مردم ما نیز همواره در صحنه بوده‌ و نشان داده‌اند که حافظ کشور و انقلابشان هستند. 
علوی بیان کرد: سال‌های زیادی می‌گذرد که انقلاب اسلامی ایران در جهان زبانزد خاص و عام شده است و در تمام این سال‌ها، کشتی انقلاب ناخدای با درایت، تیزبین و قابل اتکایی به نام ولی فقیه و رهبری را داشته است. 
وی افزود: در سال‌های گذشته توطئه‌های زیادی علیه کشورمان طرح‌ریزی و اجرا شده که تعداد زیادی از آنها توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شده است؛ در حقیقت، هفته‌ای نیست که در کشور علیه نظام و ملت ایران توطئه‌ای صورت نگیرد. 
وزیر اطلاعات افزود: علیه مردم ما، کم توطئه نشده ولی این نظام همواره حفظ شده است و این نشان می‌دهد که خداوند متعال یار و یاور انقلاب و ملت ایران است.
وی ادامه داد: نظام اسلامی بر اندیشه‌های متعالی امام راحل و رهبری استوار بوده و پیش می‌رود و تردیدی وجود ندارد که اگر نظام اسلامی همچون بسیاری از انقلاب‌های جهان بر اسلحه، توپ و تانک بنا شده بود، تا امروز بارها متلاشی می‌شد و از بین می‌رفت.
علوی اضافه کرد: اگر نعمتی به نام ولایت فقیه وجود نداشت، بارها شاهد از بین رفتن نظام اسلامی می‌بودیم و این امر نشان می‌دهد ولایت چه نعمت بزرگی است و قدر آن همواره باید دانسته شود.
وی گفت: امروز باید دانست و به جهانیان اعلام کرد که نظام و انقلاب اسلامی چگونه برابر این توطئه‌ها و دسیسه‌ها حفظ و مراقبت شده و داشتن رهبری دینی، الهی و خدایی به عنوان یک هدیه الهی برای انقلاب‌های جهان الگو قرار گیرد.
وزیر اطلاعات افزود: چیزی که باعث حفظ و تداوم انقلاب و نظام اسلامی شده، بدون تردید یاری خداوند متعال، حمایت مردم و حضور آنها در صحنه و وجود عالم، فقیه، انسانی وارسته و کامل به نام رهبری و ولایت فقیه است.
علوی با اشاره به کلام بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه «پشتیبان ولایت وفقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد»، افزود: امروز ولی فقیه زمان که رهبری هستند، دنیا را در تعجب و حیرت فرو برده‌اند و با پیروی و حمایت مردم عزیز کشورمان هر روز شاهد صدور انقلاب به سایر کشورهای جهان هستیم.
وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال‌ها این نظام الهی را برابر انواع دشمنی‌ها، توطئه‌ها و نقشه‌ها حفظ کردند و از این پس نیز همین‌طور خواهد بود.
 

  تعداد بازديدها: 1388
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=61875
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.