تاريخ انتشار: 24 شهريور 1393 ساعت 09:39:39
نعمت‎های خدا را با زبان ساده، برای کودک بگویید

رئیس ستاد اقامه نماز به مربیان مهد کودک توصیه کرد برای جذب کودکان به نماز ، مطالعات مذهبی خود را بالا ببرند و نماز خود را در مهد کودک‌ها مقابل چشم کودکان بخوانند.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، ‌حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، افزود:‌ اگر نعمت‎های خدا را برای کوکان با زبان کودکانه و ساده بگوییم کودکان، خود به خود  به سوی خدا و عبادات و نماز جذب می‌شوند.
 
وی خطاب به مربیان مهدهای کودک گفت: ‌وقتی می‌خواهید با کودکان درباره دین سخن بگویید در لحظاتی که خوشحال و سرحال هستند ورود پیدا کنید و توجه داشته باشید که بچه‌ها با شکم گرسنه گیرایی ندارند.
 
قرائتی افزود: ‌در مهد کودک ها باید از اشعاری پرمحتوا و با معنا استفاده کرد و مباحث هدفمند باید به کودکان گفت نه این که فقط به فکر گذراندن وقت کودکان باشیم .
 
رئیس ستاد اقامه نماز گفت:‌ این قدر کار غلط به اصطلاح فرهنگی در کشور انجام می‌شود که می‌توان درباره آن کتاب ها نوشت و در چنین شرایطی مربیان مهد کودک خود را خیلی درگیر برخی مطالب نوشته شده در کتاب‌های خارجی نکنند چرا که بزرگترین روانشناس  قرآن کریم و ائمه (ع) هستند.
 
قرائتی خطاب به مربیان مهدکودک‌ها افزود:‌ اگر نعمت‌های خدا را به کودکان یادآوری کنید در آن صورت نیاز به تبلیغ نماز ندارید چرا که خود کودکان به نماز مشتاق می‌شوند.
  تعداد بازديدها: 1756
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=61860
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.